خبرگزاری کار ایران

سهرابی: نمی‌توانیم پنجشنبه مقابل سایپا به میدان برویم/ بازی باید 3 بر صفر به نفع ما اعلام شود

مدیرعامل باشگاه ماشین سازى تبریز اعلام کرد تیمش روز پنجشنبه نمى‌تواند برابر سایپا به میدان برود چون بازیکنان خارجی این تیم به تعطیلات کریسمس رفته‌اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت ماشین سازی تبریز، میرمعصوم سهرابی در خصوص دیدار معوقه مقابل سایپا تهران گفت: شب قبل از بازی ما مقابل سایپا آقای فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با من تماس گرفت و اعلام کرد که هواپیمای تیم سایپا نتوانست در تبریز بنشیند و این تیم در تهران به سر می‌برد. ما هم طبق استعلامی که از اداره راه گرفتیم به آنها اعلام کردیم که با اتوبوس خودشان را به تبریز برسانند اما متاسفانه این کار را هم نکردند. 

وی افزود: من با آقایان فتاحی و درویش (مدیر عامل سایپا) دوباره صحبت کردم و به توافق رسیدیم که بازی در 20 دی ماه برگزار شود، به خاطر این که برنامه ما به گونه‌ای بود که 4 عضو خارجی تیم ما برای تعطیلات کریسمس از ایران می‌رفتند و همچنین بازیکنان داخلی ما هم باید بلافاصله بعد از بازی مقابل سایپا به مرخصی چند روزه می‌رفتند. به همین دلیل اعلام کردیم که بازی باید در روز 20 دی ماه برگزار شود و مسئولین سازمان لیگ و مدیرعامل سایپا هم با این تصمیم موافقت کردند، اما به یک باره تصمیم گرفتند که زمان بازی را تغییر دهند و پنجشبنه هفته جاری را برای برگزاری بازی تعیین کنند. 
سهرابى با اشاره به سفر بازیکنان خارجى تیمش و تعطیلى تمرینات خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر سه بازیکن و یک مربی خارجی خودمان را در اختیار نداریم و نمی‌توانیم در این روز به مصاف سایپا برویم. 
سهرابی با تاکید بر این مساله که سازمان لیگ باید بازی را 3 بر0 به نفع ماشین سازی اعلام می‌کرد تصریح کرد: طبق قانون بازی باید 3 بر صفر به نفع ما اعلام شود، به خاطر اینکه برنامه بازی‌ها 3 ماه قبل اعلام شد و هواشناسی هم چند روز قبل بازی هم شرایط جوی تبریز را اعلام کرد و سایپایی‌ها موظف بودند خودشان را زودتر به تبریز برسانند. ضمن این که بعد از کنسل شدن پرواز آن ها راه زمینی برای مسافرتشان به تبریز باز بود ولی این کار را هم انجام نداند. 
مدیرعامل باشگاه فرهنگى ورزشى ماشین سازى در عین حال گفت: ما اعتراض خودمان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و امیدواریم که مسئولین فدراسیون با یک رای درست حق تیم ما را ضایع نکنند.

کد خبر : ۴۴۱۷۹۴