خبرگزاری کار ایران

من از مهاجم اوکراینی بهتر بازی می‌کنم

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس با این شرایط نیم‌فصل دوم کم می‌آورد

مهاجم اوکراینی نتوانست انتظارات را برآورده کند و اگر من به جای او به زمین بروم بهتر بازی می ‌کنم! واقعا از مربی خوبی مثل برانکو توقع نداشتیم چنین بازیکنانی را به خدمت بگیرد. بازیکنان اوکراینی انگار برای تفریح به ایران آمده‌اند.

مرتضی کرمانی‌مقدم، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد قهرمانی این تیم در نیم فصل اول گفت:  به گفته خیلی از کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس بازی‌های بسیار خوبی انجام داده است اما نکته مهم این است که به تیم اول نیم فصل اول جام نمی‌دهند. پرسپولیس نیم فصل دوم کار سختی خواهد داشت مخصوصا اینکه در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی می‌کند.

کرمانی‌مقدم از نیمکت پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: من از ابتدای فصل گفتم که نیمکت پرسپولیس قوی نیست و فکر می‌کنم پرسپولیس با این نفراتی که روی نیمکت دارد نیم فصل دوم کم بیاورد.  الان اگر جلال حسینی مصدوم شود یا کارت بگیرد جایگزینی برای او وجود ندارد. پرسپولیس در خط حمله هم به جز طارمی مهاجم خوبی ندارد.  من فکر می‌کنم پرسپولیس حتما باید تقویت شود و پنج یا 6 بازیکن دیگر را در اختیار گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در چه پست‌های به بازیکنان نیاز دارد، گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس در دفاع وسط نیاز به بازیکنان دارد. هینطور این تیم در خط حمله هم بازیکن می‌خواهد. مهاجم اوکراینی نتوانست انتظارات را برآورده کند و اگر من به جای او به زمین بروم بهتر بازی می ‌کنم! واقعا از مربی خوبی مثل برانکو توقع نداشتیم چنین بازیکنانی را به خدمت بگیرد. بازیکنان اوکراینی انگار برای تفریح به ایران آمده‌اند.

مهاجم سابق تیم پرسپولیس در واکنش به ترکیب خط دفاعی این تیم در نیمه دوم بازی با سیاه‌جامگان گفت‌:‌ به اعتقاد من انصاری باید دفاع چپ  بازی کند و ماهینی به دفاع وسط بیاید. ماهینی در نیمه دوم در سمت چپ نتوانست خیلی خوب بازی کند. رضاییان هم در دفاع راست بسیار خوب کرد و برانکو مجبور است که از او در بازی‌های بعدی هم استفاده کند.

کد خبر : ۴۴۱۵۳۴