خبرگزاری کار ایران

آندرانیک تیموریان:

یک درصد هم به سقوط فکر نمى‌کنیم/ نیم فصل را با برد به پایان مى‌بریم

کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازى تبریز از انگیزه بالاى خود و بازیکنان این تیم براى کسب سه امتیاز بازى فردا برابر سایپا خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومى باشگاه ماشین سازى تبریز، آندرانیک تیموریان با اشاره به شرایط خود و تیمش در آستانه دیدار برابر سایپا در آخرین بازى نیم فصل نخست گفت: براى جدال با سایپا کاملا آماده‌ایم و با تمرینات خوبى که طى روزهاى گذشته زیر نظر کادر فنى انجام داده‌ایم، شانس بالایی براى کسب سه امتیاز داریم و تلاش مى‌کنیم با شکست سایپا ، نیم فصل را با پیروزى به پایان برسانیم. 

کاپیتان تیم ملى فوتبال ایران و ماشین سازى تبریز در ادامه با تأکید بر این که بازیکنان به لحاظ روحى و روانى در وضعیت مطلوبى قرار گرفته‌اند افزود: برخلاف برخى اظهار نظرها و نگرانى‌هاى موجود در خصوص احتمال سقوط ماشین سازى در پایان فصل، باید عنوان کنم که هیچ یک از بازیکنان و مربیان حتى یک درصد هم به سقوط این تیم فکر نمى‌کنیم و عزممان را براى جبران نتایج بد قبلى و بالا کشیدن تیم در جدول رده بندى جزم کرده‌ایم و هواداران مطمئن باشند این اتفاق به زودى خواهد افتاد. 
تیموریان در بخش دیگرى از سخنان خود مصدومیت‌هاى مکرر بازیکنان، برخى اشتباهات داورى و بدشانسى‌ها را از جمله دلایل عدم کسب نتایج مطلوب ماشین سازى در نیم فصل نخست ارزیابى و تصریح کرد: خوشبختانه با اضافه شدن بازیکنان مصدوم به تیم ، تیم‌مان کامل تر شده و در ادامه لیگ با تدابیر و برنامه ریزى‌هایی که از سوى کادر فنى و مدیریت باشگاه در نظر گرفته خواهد شد، ماشین سازى به روزهاى خوب خود بازخواهد گشت. 
وى در عین حال با اشاره به دیدار پیش روى سبزپوشان تبریز برابر سایپا در هفته پایانى نیم فصل اول خاطرنشان کرد: بازى فردا مقابل سایپا از اهمیت بالایی به لحاظ شرایط جدولى براى ما دارد و ما براى بازگشت به روزهاى خوبمان ناگزیر از پیروزى در این بازى هستیم. 
تیموریان در خاتمه از آمادگى خود براى این بازى خبر داد و افزود: تمام تلاشم را براى حضورى موثر در این بازى به کار خواهم گرفت.

کد خبر : ۴۴۰۹۹۳