خبرگزاری کار ایران

جلالی: برای اولین بار دیدم پیکان هم می تواند صاحب هوادار باشد

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید برای خنثی سازی فولادی ها باید مرکز توپ رسانی آنها را از کار می انداختیم و ما می دانستیم که عبدالله زاده و والی این کار را انجام می دهند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش در برابر فولاد گفت: وقتی می خواهیم یک تیم را که مهاجمان بسیار فرصت طلب و خوبی دارد را ببندیم خیلی مهم است که بتوانیم مرکز توپ رسانی آنها را شناسایی کنیم و آنها را ببندیم، اینکه بیاییم و مهاجمان را ببندیم کاری از پیش نمی برد، ما می دانستیم مرکز توپ رسانی در تیم فولاد کجاست، ایوب والی در دفاع چپ و احمد عبدالله زاده دو بازیکنی هستند که مهاجمان تیم فولاد را تغذیه می کنند.

 

او ادامه داد: ما خیلی متمرکز و فشرده عمل کردیم، لازم است از تمام بازیکنان تیمم تشکر کنم، آنها آنقدر خوب هستند که من را برای کار و فکر بیشتر به شوق می آورند، از باشگاه خوب مان هم ممنونم، از تمام کارگران ایران خودرو صمیمانه تشکر می کنم که همه جوره حمایت می کنند. برای اولین بار بود که من دیدم پیکان هم می تواند صاحب هوادار باشد، از مردم شخر قدس و منطقه شهریار بسیار ممنونم که آمدند و بازیکنان ما را تشویق کردند، امیدوارم برای بازی های آینده هم بیایند و تیم را تشویق کنند و ما هم از دیدن آنها خوشحال شویم و روحیه بگیریم.

 

جلالی ادامه داد: فکر می کنم کسب 25 امتیاز برای تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده اندوخته خوبی است، البته ما نیم فصل دوم را با انگیزه بیشتر آغاز می کنیم و سعی می کنیم ترمیم کمی هم داشته باشیم، از همه مهمتر این است که بازیکنان ما شوق زیادی دارند تا بتوانند پیشرفت کنند و این بهترین خبر برای تیم ماست.

 

کد خبر : ۴۴۰۷۸۶