خبرگزاری کار ایران

ناظم الشریعه: برای حفظ جایگاه‌مان در جهان باید بازی‌های دوستانه زیادی برگزار کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است اگر می‌خواهیم در سطح اول دنیا بمانیم باید بازی تدارکاتی بسیاری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال ایران اکنون در شرایطی به سر می‌برد که جزء 3 تیم برتر جهان است و حریف قدری برای جهانیان به‌حساب می‌آید. بر همین اساس برای حفظ جایگاه خود و ارتقاء آن باید بازی‌های دوستانه مختلفی را برگزار کنیم تا ملی پوشان در آمادگی کامل به مصاف حریفان خود بروند.

وی در ادامه بیان کرد: باید در بهترین رده قرار بگیریم و فکر می‌کنم برای تحقق این امر نیازمند بازی‌های تدارکاتی اروپایی هستیم. بازی‌های آسیایی برای ما خوب است اما تاثیری که در مسابقات دوستانه و بین المللی اروپایی وجود دارد، در آسیا کمتر شاهد آن هستیم. بازیکنان نیاز دارند بدنشان به بدن بازیکنان اروپایی بخورد تا تجربه بالاتری کسب کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه افزود: باید از تمام روزهای مخصوص فیفا استفاده کنیم. قرار بود تا در بهمن ماه یک بازی دوستانه با اوکراین داشته باشیم که فعلا منتفی شده است. طی درخواستی که به کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال ارائه داده‌ام درخواست بازی با کرواسی را داشته‌ایم که امیدوارم این امر محقق شود.

ناظم الشریعه در پایان گفت: هدف از برگزاری بازی‌های دوستانه حضوری موفق در بازی‌های داخل سالن که شهریور ماه است بوده و در همین راستا کارهای تمرینی خود را برگزار خواهیم کرد. پس از پایان لیگ قصد داریم تا شرایط اردویی را برای ملی پوشان فراهم کنیم تا با هماهنگی و اجرای تمرینات مختلف، در بازی‌های پیش رو موفق باشیم.

کد خبر : ۴۳۹۳۱۰