خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت آبادان به دنبال جذب مهاجم سایپا

تیم صنعت نفت آبادان قصد دارد در فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران، مهاجم سایپا را جذب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه صنعت نفت آبادان که در حال حاضر با کسب 16 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد، قصد دارد برای تقویت خط حمله خود، در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر، مسعود حسن‌زاده، مهاجم تیم سایپا را جذب کند.

حسن‌زاده در ابتدای فصل جاری در حالی که دو تیم پرسپولیس و استقلال را نیز خواهان خود می‌دید، به عنوان یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ راهی سایپا شد. حسن‌زاده اما در مدت زمان حضور خود در این تیم نتوانست انتظارات حسین فرکی را برآورده کند و به همین جهت با تصمیم سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی، این بازیکن برای نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران، در لیست فروش سایپا قرار گرفته است.

باتوجه به همین مساله، باشگاه نفت آبادان که در ابتدای فصل نیز قصد به خدمت گرفتن حسن‌زاده را داشت، با درخواست نادر دست‌نشان، دوباره برای جذب این بازیکن تمایل نشان داده و قصد دارد مهاجم سابق ذوب‌آهن را در نیم فصل به خدمت بگیرد.

این در حالی است که باشگاه سایپا در ابتدای فصل مبلغ 650 میلیون تومان بابت دریافت رضایتنامه حسن‌زاده به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت کرده و همین مساله باعث شده تا جذب این بازیکن برای صنعت نفت تا حدودی دشوار شود.

گفته می‌شود، دو باشگاه سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز نیز خواهان به خدمت گرفتن مهاجم فعلی تیم سایپا هستند.

 

کد خبر : ۴۳۹۲۱۸