خبرگزاری کار ایران

کمالوند: مگر می‌شود 2 پنالتی یک تیم را ندید؟

سرمربی گسترش فولاد به شدت از عملکرد داور بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: این ضعیف ترین قضاوتی بود که در تمام طول مربیگری‌ام دیده بودم توهینی به داور مسابقه نمی‌کنم. توهین محکوم است اما از کامرانی‌فر و اصفهانیان می‌خواهم که چند بار فیلم بازی را ببیند. مگر می‌شود 2 پنالتی یک تیم را ندید؟ بازی تحت تاثیر قضاوت بود. به خودمان اجازه نمی‌دهیم به داور توهین شود اما توقع داریم فیلم بازی را ببینند.

سرمربی گشترش‌فولاد تاکید کرد: اگر روزی داور بد قضاوت کرد بگویند داور روز بدش بود. ما سه چهار بازی سنگین را پشت سر گذاشته بودیم. 5 بازی سنگین داشتیم و کیفیت مان پایین‌تر از گذشته بود اما در دقایق آخر بازی در جایی که می‌توانستیم گل بخوریم سه امتیاز شیرین به دست آوردیم و به مدیریت و مالک باشگاه تبریک می‌گویم.

وی در مورد رمز موفقیت تیمش گفت: من بدون اینکه بخواهم حرف دیگری بزنم سه کلمه می‌گویم لطف خدا لطف خدا، لطف خدا، والله سه بازی گذشته بازیکن مصدوم می‌شد و تعویض می‌کردیم و می‌گفتند که در سه بازی گذشته خوب تعویض کردید. بحث اصلا فنی و تاکتیکی نبود و فقط لطف خدا شامل حال‌مان شد. ما در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم و سه چهار بازیکن می‌گیریم. 

 

کد خبر : ۴۳۸۵۴۷