خبرگزاری کار ایران

پیش بازی‌های هفته چهاردهم؛ صبای قم در منطقه خطر/ استقلال باز هم در آزادی امتیاز از دست می‌دهد؟

هفته چهاردهم لیگ برتر فردا با انجام 4 دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فردا بازی نیم فصل اول با انجام 4 بازی دنبال می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده‌ می‌رود.

گسترش فولاد – استقلال خوزستان؛ پور موسوی به دنبال جبران شکست در دربی

گسترش فولاد بعد از بازی با تساوی با استقلال تهران در یک بازی حساس‌ توانست سپاهان را از پیش رو بردارد. این تیم بعد از دو بازی خوب مقابل استقلال و سپاهان هفته گذشته و در یک بازی خارج از خانه تساوی با ارزشی از نفت تهران گرفت. حالا شاگردان کمالوند در تبریز میزبان استقلال خوزستان هستند. استقلال خوزستانی که هفته پیش دربی اهواز را به فولاد واگذار کرد. آیا شاگردان سیروس پورموسوی می‌توانند بعد از ناکامی در دربی اهواز گسترش فولاد تبریز را شکست دهند؟

گسترش فولاد با چهارده امتیاز در رده دوازدهم جدول است و استقلال خوزستان با 15 امتیاز در رتبه دهم قرار دارد.

پیکان – سایپا؛ جدال جذاب جلالی و فرکی

مجید جلالی مقابل تیمی قرار می‌گیرد که فصل گذشته خودش سرمربی آن بود اما با اختلافاتی که بین او و بیت‌الله رضایی، مدیرعامل وقت سایپا شکل گرفت از این تیم جدا شد. جلالی با تیم پیکان تا بدین جای فصل نتایج قابل قبولی گرفته است  و با 19 امتیاز در رده ششم  جدول قرار دارد. از سوی دیگر فرکی با تیم سایپا نتایج ناامید کننده‌ای گرفته است. نتایجی که باعث شد فرکی از سمتش استعفا دهد! استعفای که مورد موافقت اعضای هیات مدیره سایپا قرار نگرفت و فرکی دوباره روی نیمکت سایپا نشست. هفته گذشته سایپا در یک بازی خارج از خانه سه امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان را گرفت تا حدودی از زیر فشار خارج شود اما آیا فرکی می‌تواند دومین برد پیاپی را به دست آورد؟

صبای قم – نفت تهران؛ صبای قم در منطقه خطر!

صبای قم با سرمربیگری صمد مرفاوی نتایج بسیار ضعیفی گرفته است.  این تیم بعد از حذف در جام حذفی در لیگ هم امتیازاتی زیادی از دست داد . جالب است که آخرین برد صبای قم به هفته هفتم مقابل ساپیا برمی‌گردد! در صورتی که نتایج ضعیف تیم صبای قم ادامه پیدا کند احتمال اینکه تغییراتی در کادر فنی این تیم شکل بگیرد فراوان است.

از طرفی دیگر نفت تهران هم بعد از برد سایپا در هفته یازدهم به فولاد باخت و مقابل گسترش فولاد به تساوی رضایت داد. شاگردان دایی برای اینکه بیش از از جمع مدعیان عقب نیفتند باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

استقلال – پدیده؛ فرصت منصوریان برای فراموشی باخت

بازی استقلال و پدیده قطعا یکی از از حساس‌ترین بازی‌های هفته چهاردهم لیگ است. استقلالی که هفته گذشته باز هم در ورزشگاه آزادی امتیاز از دست داد و بازی را به تراکتورسازی تبریز واگذار کرد. باختی که باعث شد برخی از پیشکسوتان و حتی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به صراحت از منصوریان انتقاد کنند. قطعا باخت یا مساوی مقابل پدیده که تا بدین جای فصل نتایج خوبی گرفته است انتقادهای بیشتری را متوجه منصوریان می ‌کند. بنابراین سرمربی استقلال نمی‌خواهد به راحتی سه امتیاز این بازی خانگی را از دست بدهد. از سوی دیگر استقلال مقابل پدیده‌ای بازی می‌کند که مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی از خودش به جای گذاشته است. پدیده در یک بازی خارج از خانه از تراکتورسازی امتیاز گرفت و اگر شانس با این تیم یار بود شاید یک امتیاز هم از بازی با پرسپولیس می‌گرفت. آیا منصوریان می‌تواند در آزادی تیم قدرتمند پدیده را شکست دهد یا شاگردان مهاجری نتیجه‌ای غیر منتظره را منصوریان رقم می‌زنند؟

 

کد خبر : ۴۳۷۸۹۹