خبرگزاری کار ایران

حسینی: به بازیکنانم تبریک می گویم/ موقعیتی به حریف ندادیم

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی 2بر یک تیمش برابر ماشین سازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و کمترین لیاقت ما برد 2 بر یک بود.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی خوبی انجام دادیم و کمترین لیاقت ما برد 2 بر یک بود. در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتیم و در مجموع موقعیتی به حریف ندادیم. به خاطر این بازی خوب و این پیروزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از آنها ممنونم که خیلی پرتلاش و تمرکز در بازی‌های ظاهر می‌شوند.

وی در مورد تعویض‌هایش گفت: تیم ما در این بازی خوب بازی می‌کرد. زمانی که اختلاف به حداقل می‌رسد بازی برای تیمی که جلو است بسیار سخت می‌شود. سعی می‌کردم تمرکز تیمم را حفظ کنم و از این تعویض‌ها نیز تیم ما نتیجه گرفت.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: در دیدارهای گذشته هم بازی خوبی انجام می‌دادیم اما محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها تیم ما را اذیت می‌کرد به خاطر همین نیاز به زمان داشتیم که به شرایط خوبمان برسیم. آن مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها تمرکز تیم ما را بر هم زده بود اما مطمئن بودیم که شکل اصلی خودمان را پیدا خواهیم کرد.

حسینی در مورد درگیری مرتضی تبریزی در پایان بازی گفت: او در این بازی فرصت‌های خوبی را از دست داد و به همین خاطر فشار زیادی روی او بود.

کد خبر : ۴۳۶۰۳۰