خبرگزاری کار ایران

فلاح زاده: مشکل سایپا بدشانسی و گل نزدن است/ اشتباهات داوری در روند نتیجه گیری ما موثر بود

بازیکن تیم سایپا معتقد است اشتباهات داوری در روند نتیجه‌گیری این تیم تاثیرگذار بوده است.

حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان تیم سایپا در خصوص وضعیت این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: پیشنهاد و تلاش بچه‌ها برای ماندن آقای فرکی نتیجه داد و خوشبختانه ایشان در سایپا ماندنی شدند. تیم ما مشکل فنی ندارد و از بازیکنان بسیار با کیفیتی بهره می‌برد. بزرگترین مشکل ما بدشانسی و گل نزدن است که امیدواریم این مشکل نیز حل شود و سایپا در ادامه بتواند نتایج قبل را جبران کند.

وی افزود: بازی بعدی ما در آبادان و در مقابل صنعت نفت بسیار سنگین است. من برای صنعت نفت و آقای دست نشان که زمانی مربی من بوده است و با تفکراتش آشنایی دارم، احترام قائلم. صنعت نفت برای برد به زمین می‌آید و اما ما هم محکوم به پیروزی هستیم.

دروازه‌بان سایپا در ادامه به مسابقات جام حذفی اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم که در جام حذفی نتایج بد لیگ را جبران کنیم و به نوعی بتوانیم دین خود را به باشگاه سایپا ادا کنیم.

فلاح‌زاده در پایان به اشتباهات داوری و تاثیر آن بر نتایج سایپا اشاره کرد و گفت: ما در این فصل در 4بازی مستقیم با اشتباه تاثیرگذار داوری نتیجه را از دست دادیم. من نمی‌گویم این مشکلات عمدی بوده است اما بر روند نتیجه‌گیری ما تاثیر مستقیم داشته است.

 

کد خبر : ۴۳۴۹۵۴