خبرگزاری کار ایران

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

استقلال 2-2 گسترش فولاد؛ فرصت‌سوزی شاگردان منصوریان مقابل حریف 10 نفره

در آخرین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال تهران برابر میهمان تبریزی خود متوقف شد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های استقلال تهران و گسترش فولاد در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 16:20 عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2  به پایان رسید.

برای تیم استقلال در این بازی محسن کریمی در دقایق 13 و 23 موفق به گلزنی شد و گل‌های تیم گسترش فولاد نیز توسط پریرا  در دقیقه 43 و علیرضا نقی‌زاده در دقیقه 80 به ثمر رسید.

داور این مسابقه در دقیقه 74 به دخسوس دروازه‌بان گسترش فولاد کارت قرمز نشان داد.

استقلال در این دیدار با ترکیب؛ سیدمهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، کاوه رضایی، بختیار رحمانی، مجید حسینی، هرایر مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی راهی میدان شد.

برای تیم گسترش فولاد در این مسابقه فرناندو دخسوس، محسن حمیدی، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، علیرضا نقی‌زاده، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان، یوسف سیدی، لوسیانو پریرا و رضا خالقی فر به میدان آمدند.

شرح گل‌ها:

1-0(استقلال): پاس عالی کاوه رضایی با فرار عالی محسن کریمی همراه شد و شوت او را دخسوس دفع کرد که در برگشت با برخورد به سید محسن حسینی مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد وارد دروازه شد.

2-0 (استقلال): در دقیقه 22 این بار امید ابراهیمی محسن کریمی را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با یک ضربه دقیق دروازه دخسوس را برای بار دوم باز کرد.

2-1(گسترش فولاد): شمیبا پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و در حالی که هیچ کدام از مدافعان استقلال مزاحمش نبودند ضربه اش را وارد دروازه کرد.

2-2(گسترش فولاد): در دقیقه 79 محمدرضا خلعتبری یک تنه خط دفاع استقلال را به هم ریخت و پاس کات بک او را نقی زاده وارد دروازه استقلال کرد.

 

 

کد خبر : ۴۳۲۲۲۳