خبرگزاری کار ایران

اسدی: برد استقلال دور از دسترس نیست

بازیکن گسترش فولاد تبریز معتقد است این تیم بازی سختی مقابل استقلال دارد.

مرتضی اسدی، بازیکن گسترش فولاد تبریز در مورد دیدار روز جمعه این تیم مقابل استقلال تهران به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: این بازی از دو جهت برای ما مهم است. یک اینکه با یکی از تیم‌های خوب لیگ که هوداران پرشوری  دارد بازی می‌کنیم و دوم اینکه ما برای بهبود شرایط‌مان در جدول می‌جنگیم. جایگاه گسترش فولاد رده سیزدهم جدول نیست چرا که تیم ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند.

بازیکن گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که این تیم توانایی شکست استقلال در ورزشگاه آزادی را دارد یا خیر، گفت:‌ برای ما فرقی نمی‌کند بازی داخل خانه باشد یا خارج از خانه. گسترش فولاد در همه بازی‌های برای برد به میدان ‌می‌رود. بازی سختی مقابل استقلال داریم اما برد این تیم دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد:‌ ما مقابل تیم‌هایی مثل تراکتورسازی، فولاد و سیا‌جامگان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. گسترش فولاد واقعا فوتبال فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذرد. مشکل تیم ما گل زنی بود که با تمریناتی که در تعطیلات لیگ داشتیم این مشکل برطرف خواهد شد.

اسدی در پایان گفت: در تعطیلات بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کردیم و از لحاظ بدنی هم تمریناتی انجام دادیم تا شرایط‌‌‌‌مان حفظ شود. بازیکنان‌مان تشنه بازی با استقلال هستند و مطمئم با تلاش و پشتکاری که داریم می‌توانیم در این چند بازی باقی‌مانده تا پایان نیم فصل اول نتایج خوبی  بگیریم.

 

کد خبر : ۴۳۱۷۷۵