خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: تجربه‌ منصوریان در حال کامل شدن است/ سال بعد قهرمانیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان در تیم ملی امید و تیم فوتبال نفت تهران کارنامه‌ خوب و قابل قبولی داشت و نتایج خوبی را کسب کرد. تجربه‌ او با آمدن به استقلال در حال تکمیل شدن است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص روش و سبک سرمربی این تیم تا به این جای فصل به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: منصوریان مربی خوب و با تجربه‌ای است حتما نباید که یک مربی کارنامه صد ساله داشته باشد. منصوریان در تیم ملی امید و تیم فوتبال نفت تهران کارنامه‌ خوب و قابل قبولی داشت و نتایج خوبی را کسب کرد. تجربه‌ او با آمدن به استقلال در حال تکمیل شدن است هر چند که این تیم شرایط سختی دارد و دوام آوردن در آن کار آسانی نیست. علیرضا در استقلال جا افتاده است و همه‌ تلاشش را انجام می‌دهد و در کار خود وارد است. رابطه‌ او با کادر فنی و اعضای باشگاه هم خوب هست و هر دو طرف با هم در تلاش هستند که در این فصل نتیجه‌ی قابل قبولی را کسب کنند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که مربیگری در استقلال چه تفاوت‌ها و سختی‌هایی را با مربیگری در نفت با توجه به اینکه منصوریان در گذشته بازیکن این باشگاه بوده است، اظهار کرد: او می‌دانست که در استقلال چه سختی‌ها و مشکلاتی هست. فضای فوتبالیست بودن در استقلال با مربیگری در این تیم فرق دارد. فرقی نمی‌کند شما وقتی بازیکن استقلال یا پرسپولیس هستید بازیکن‌‌ها در دیگر تیم‌های لیگ برتر در بازی مقابل شما دو برابر بازی گذشته‌شان سعی و تلاش می‌‌کنند. در تجربه‌ مربیگری نیز همین است وقتی شما مربی استقلال هستید تیم روبه‌رو دو برابر بازی‌های قبلی انرژی می‌گذارد تا شما را شکست دهند منصوریان از این شرایط کاملا آگاه است.

عبدالهی در مورد همراهی پیشکسوتان در اول این فصل با تیم استقلال بیان کرد: پیشکسوتان هم مانند هواداران دوست دارند که شرایط و اوضاع تیم خوب باشد و نتایج قابل قبول کسب کند اما آنها که منطقی فکر می‌کنند بهتر رفتار می‌کنند.

وی در خصوص اوایل فصل و دلایل نتیجه نگرفتن استقلال، اظهار داشت: مشکل منصوریان در اوایل فصل بازیکنانی بود که از تیم‌های مختلف جذب شده بودند و عدم هماهنگی این بازیکنان با هم ترکیب استقلال یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن منصوریان در هفته‌های نخست بود که این فشار زیاد دوام نیاورد و با گذشت هفته‌ها و تمرینات و برنامه‌های منصوریان همه‌ بازیکنان به یک ترکیب یکدست و یکپارچه رسیدند.

سرپرست تیم استقلال تهران در مورد شانس قهرمانی این تیم در پایان فصل گفت: امسال امیدواریم که ترکیب تیم حفظ شود و با برطرف شدن مشکل‌ها اگر خدا بخواهد فصل بعد قهرمان شویم. قهرمانی‌مان در لیگ امسال شاید رقم بخورد اما سال بعد حتما قهرمانیم.

کد خبر : ۴۳۱۶۵۸