خبرگزاری کار ایران

افتخاری در غرفه ایلنا:

چاره‌ای جز حمایت از منصوریان نداریم/اگر وزیر با برنامه‌های من موافق نباشد از استقلال می‌روم

مدیرعامل استقلال معتقد است منصوریان قدرت مدیریتی خوبی دارد و هواداران را با خود همراه کرده است.

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن بازدید از غرفه ایلنا درباره مسائل روز ورزش و استقلال با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت‌وگویی کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

منصورخان هرجا کار کرد صادقانه زحمت کشید و همیشه موفق بود

وی در خصوص فوت مرحوم پورحیدری گفت: یک سالی بود که وضعیت منصورخان وضعیت مناسبی نبود. این اتفاق همه را متاثر کرد. او زحمات زیادی برای ورزش کشور کشیده بود. او همه جوره در ورزش کشور خدمت کرده بود. خدمتی صادقانه انجام داد و به دنبال هیچ سواستفاده‌ای نبود. به نظر من در هرکجا که کار کرد به موفقیت رسید. مردم هم به خاطر همین موضوعات و اخلاقش بسیار دوستش داشتند.

سلطانی‌فر در ورزش و استقلال تغییرات ایجاد خواهد کرد

افتخاری در خصوص اینکه انتخاب سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش چه تاثیری بر باشگاه استقلال خواهد داشت گفت: مطمئنا تاثیراتی خواهد داشت. آقای سلطانی‌فر هم سابقه مدیریت و هم سابقه کارهای اجرایی دارند. شناخت خوبی هم از ورزش کشور دارند. او با برنامه‌هایی که اعلام کرده است تغییراتی در ورزش و استقلال ایجاد خواهند کرد.

اگر وزیر با برنامه‌های من موافق نباشد از استقلال می‌روم

وی در خصوص برنامه‌هایش برای استقلال توضیح داد: من هنوز عملیات اجرایی خود را در استقلال شروع نکرده‌ام. سعی کرده‌ام تیم به ثبات لازم برسد. تیم‌ را حمایت و تشویق کردیم. بخشی از هزینه‌ها و بدهی‌ها را پرداخت کردیم. برنامه‌ای که من برای استقلال دارم هنوز کلید نخورده است. در جلسه‌ای که با وزیر داریم قرار است این برنامه‌ها را به او اعلام کنم و اگر موافقت کنند از فردای آن روز ما با قدرت مشغول می‌شویم. اگر موافقت نکردند هم صاحب اختیار هستند.

چاره‌ای جز حمایت از منصوریان نداریم

مدیرعامل استقلال درخصوص کار با مربی جوانی مثل منصوریان گفت: منصوریان جوان است اما بی تجربه نیست. باید به او زمان داده شود تا شناخت بهتری نسبت به فضای موجود استقلال و بازیکنان پیدا کند. منصوریان با قدرت مدیریتی که دارد توانسته‌ است هواداران را با خود همراه کند. ما چاره‌ای جز حمایت از او نداریم. تیم را خودش بسته است و با باشگاه نیز قرارداد دارد. باشگاه باید به تعهداتش عمل کند. مگر اینکه در استقلال موفق نشود. اگر موفق نشود شاید خودش هم تمایل به ماندن نداشته باشد. البته من توان خوبی را در منصوریان دیده‌ام. از زمانی هم که من آمدم استقلال نباخته است. نتایج بهتر هم خواهد شد.

حساب های استقلال به دلیل بدهی‌ها بسته شد

وی در خصوص مسدود شدن باشگاه استقلال گفت: مسدود شدن حساب‌ها به دلیل بدهی‌های مالیاتی استقلال است. قرار شده است که جرایم مالیاتی بخشیده شود و مالیات‌هایی که بدهی استقلال است تقسیم شود و پرداخته شود.

وظایف پورحیدری به معینی واگذار شده است/ هیچ مشکلی با هیات مدیره ندارم

افتخاری در خصوص شایعه اختلافش با مسعود معینی گفت: وظیفه‌ای که مرحوم پورحیدری در استقلال داشت به آقای معینی داده شده است. یکی از افرادی که حق امضای چک ها و اوراق بهادار را در باشگاه داشت منصورخان بود که این وظیفه به آقای معینی محول شده است. من روز گذشته با آقای معینی بودم و کارهای باشگاه را انجام می‌دادیم. بعضی بدهی‌ها را پرداخت کردیم که آقای معینی هم آمد و امضاها را زد. هیچ مشکلی نه با آقای معینی و نه با هیچ یک از اعضای هیات مدیره دارم.

نه تنها در دربی، بلکه توقع دارم همیشه برنده باشیم

وی در پایان در خصوص توقعی که از منصوریان در خصوص دربی برگشت دارد گفت: هر مدیرعاملی دوست دارد همیشه برنده باشد. نه تنها در دربی برگشت بلکه دوست دارم همیشه برنده باشیم.

 

 


 

کد خبر : ۴۲۷۷۷۱