خبرگزاری کار ایران

افتخاری: باید قدر امثال پورحیدری‌ را بدانیم

مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان این که هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف برای برگزاری مراسم باشکوه خاکسپاری پورحیدری انجام شده است، گفت: باید قدر چنین افرادی را پیش از فوت‌شان بدانیم.

به‌ گزارش ایلنا، رضا افتخاری بعد از جلسه امروز هیات رییسه باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران، بیان‌ کرد: در ابتدا لازم می‌دانم درگذشت منصور پورحیدری را به همه هواداران و خانواده‌ آن مرحوم تسلیت عرض کنم. جلسه‌ای که امروز تشکیل شد برای هماهنگی برگزاری مراسم باشکوه خاکسپاری مرحوم پورحیدری بود. تصمیمات خوبی هم گرفتیم.

او گفت: با توجه به این که فردا در تهران بارندگی است و ممکن است ترافیک سنگینی در مرکز شهر به وجود آید مراسم را از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهیم کرد. از هواداران استقلال و مرحوم پورحیدری خواهش می‌کنم از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کرده و با استفاده از وسایط نقلیه عمومی از ایجاد ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه جلوگیری کنند. همچنین مراسم ختم آن مرحوم از ساعت ۱۶  الی ۱۷:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برپا خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: با دستگاه‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا امکانات مورد نیاز را در اختیارمان قرار دهند. وزیر ورزش و جوانان نیز با من تماس گرفت و تاکید کرد که باشگاه استقلال هر چه در توان دارد برای برگزاری مراسم فردا بگذارد. ما هم از صبح مشغول برنامه‌ریزی هستیم.

وی در ادامه با بیان این که زمان حضورش در فدراسیون فوتبال، پورحیدری به عنوان سرمربی و سرپرست در تیم‌ ‌ملی فعالیت می‌کرد، گفت‌: من با او کار کرده‌ام و پورحیدری فردی با اخلاق بود که باید الگوی ورزشی‌ها باشند. همه دوستش داشتن و واقعا نمونه بود. ما باید قدر امثال پورحیدری‌ها را بدانیم. او در تاریخ ماندنی شد.

افتخاری در ادامه گفت‌: پورحیدری مختص استقلال نبود و برای همین از همه باشگاه‌ها، مدیران، بازیکنان و کادرفنی‌شان دعوت می‌کنم که در مراسم شرکت کنند. این جا رنگ آبی مطرح نیست. انتظار داریم که همه دوستان در این مراسم حضور داشته باشند. این کار باعث می‌شود که ورزشکاران ما از اخلاق و رفتار آقای پورحیدری درس بگیرند. این که پورحیدری این همه خواهان پیدا کرده به خاطر اخلاق خوب او بوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا درست است که قرار بود مراسم یادبود پورحیدری توسط دوستانش برگزار شود؟ گفت‌: آقای پورحیدری عضو هیات مدیره باشگاه بود و بنابراین متولی این کار باشگاه است. ایشان هوادار و دوست زیاد دارد که اگر می‌خواهند برایش مراسمی بگیرند صاحب اختیارند اما برای این که تمام کسانی که می‌خواهند کمک کنند، هماهنگ باشند و موازی کاری نشود از همه خواستم که عصر امروز (شنبه) دور هم جمع شویم تا همه مراسم زیر نظر باشگاه برگزار شود. این چیزی است که شخص وزیر از من خواسته‌اند.

او افزود: از شورای تامین، نیروی انتظامی، دستگاه‌های نظارتی و همه دوستان و پیشکسوتان خواستیم که با ما همکاری کنند تا همه چیز به نحو احسن برگزار شود. ما نمی‌خواهیم مانع اقدامات دوستانه با پورحیدری شویم اما دوست داریم که همه کمک کنند و در چارچوبی که باشگاه تعیین می‌کند فعالیت کنند تا یکدل و یک کاسه کار کنیم.

افتخاری در پایان درباره این که چه کسی جای پورحیدری را در هیات مدیره باشگاه خواهد گرفت، گفت‌: در این زمینه رییس مجمع باید نظر دهد. قطعا در روزهای آینده فرد جایگزین معرفی می‌شود.

 

کد خبر : ۴۲۵۹۱۰