خبرگزاری کار ایران

جلالی: اثبات می‌کنیم که لایق موفقیت‌های بیش‌تری هستیم

سرمربی تیم پیکان می‌گوید تیمش به دنبال شکست آلومینیوم اراک و صعود به مرحله بعدی جام حذفی است.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گفت: ما باید با یک سری تغییرات به مصاف آلومینیوم برویم. آلومینیوم تیم خوبی است و از سرمربی خوبی برخوردار است. ما این تیم را به خوبی می‌شناسیم و شناخت خود را به بازیکنان ارائه داده‌ایم.

او ادامه داد: ما خوشبختانه بازیکن مصدوم برای این بازی نداریم. امیدواریم تا با پیروزی در این دیدار راهی مرحله بعد شویم. ما قدم به قدم کار را پیش می‌بریم و تغییراتی که روی می‌دهد به این دلیل است که بتوانیم از بازیکنان‌مان شناخت بهتری پیدا کنیم. ما به ادامه لیگ امیدواریم و می‌خواهیم در جام حذفی هم روند خوبی داشته باشیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که چرا اخیرا گفته تیمش به ثبات نرسیده، گفت: وقتی که ما در هفته بیستم یا بیست و دوم به امتیاز مشخصی رسیده باشیم می‌توانیم بگویم به یک ثبات در نتیجه‌گیری رسیده‌ایم.

سرمربی پیکان اضافه کرد: مسلما وقتی باشگاه دوره‌ای از موفقیت را طی می‌کند، مجموعه‌ای از عوامل در آن دست دارند. آرامش در این زمینه خیلی تعیین کننده است و این آرامش از بالا به پایین می‌آید. موفقیت یک تیم وقتی آغاز می‌شود که برنامه‌ریزی و آرامش توامان وجود داشته باشد. تیم ما می‌خواهد اثبات کند که لایق موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بیشتری است.

 

کد خبر : ۴۲۴۷۹۶