خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار در مورد سرمربی تیم ملی تیراندازی و غیبت الهه احمدی در اردوی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۴۵۲

اردوهای تیم ملی تیراندازی در حالی آغاز خواهد شد که هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی تیراندازی مشخص نشده است و در بین اسامی اعلام شده نام الهه احمدی، تیرانداز المپیکی تیم ملی تیراندازی هم در بین دعوت شدگان به چشم نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تیراندازی، کادرفنی تیم ملی اسامی 40 تیرانداز را در رده‌های مختلف سنی اعلام کردند. این درحالی است که هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی تیراندازی مشخص نشده است و در بین اسامی اعلام شده نام الهه احمدی، تیرانداز المپیکی تیم ملی تیراندازی هم در بین دعوت شدگان به چشم نمی‌خورد.

پس از آنکه قرارداد لازلو، سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران در رقابت‌های المپیک ریو با فدراسیون تیراندازی به پایان رسید و همچنین در مورد پرداخت مبلغ قرارداد او حاشیه‌های بسیاری برای فدراسیون به وجود آمد، با مذاکراتی که مسئولان فدراسیون تیراندازی با لازلو انجام دادند قرار بر این شد تا به صورت قسطی این مبلغ به او پرداخت شود. لازلو پس از آنکه قسط اول قرارداد خود را دریافت کرد اعلام کرد که در آینده تنها برای مشاوره دادن به تیم ملی تیراندازی تصمیم خواهد گرفت. فدراسیون تیراندازی مسئولیت تیم ملی را بر عهده ابراهیم اینانلو  و سکینه خدابندلو گذاشته است.

اما در بین اسامی دعوت شده جای خالی الهه احمدی به چشم می‌خورد. طبق اعلام مسئولان تیم ملی تیراندازی، احمدی به دلیل حضور مداوم در اردوهای تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های المپیک از مسئولان تیم ملی درخواست مرخصی کرده است و در رقابت‌های آسیایی شرکت نخواهد کرد. بعد از این رقابت‌ها احمدی به میادین تیراندازی بازخواهد گشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز