خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌‌وگو با ایلنا:

بدون برگزاری جلسه کمیته انضباطی هواداران ما را محروم کردند

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۰۷۸

فرخ‌نژاد می‌گوید: در فصل گذشته هواداران تیم پیکان هم چنین عملی را انجام دادند ولی محروم نشدند و مسئولان فدراسیون گفتند باید جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود.

بیژن فرخ‌زاده، سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در مورد محرومیت یک جلسه‌ای هواداران این تیم در رقابت‌های لیگ برتر والیبال، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسئولان سازمان لیگ به دلیل اینکه می‌گویند هواداران تیم شهرداری ارومیه به بازیکنان ملی پوش بانک سرمایه بی احترامی کردند و اشیایی به داخل زمین پرتاب کرده‌اند یک جلسه از همراهی تیم خود در رقابت‌های لیگ برتر والیبال محروم خواهند بود.

او ادامه می‌دهد: باید توجه داشت که هنوز جلسه کمیته انضباطی لیگ برتر تشکیل نشده است و سازمان لیگ، هواداران ما را محروم کرده‌ است. در فصل گذشته هواداران تیم پیکان هم چنین عملی را انجام دادند ولی محروم نشدند و مسئولان فدراسیون گفتند باید جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان می‌کند: اشتباهات داوری دیدار شهرداری ارومیه و بانک سرمایه که از ست سوم به بعد و رفتار برخی بازیکنان جو سالن را تحت تاثیر قرار داد. مسئولان سازمان لیگ گفته‌اند که داوران را هم یک جلسه محروم کرده‌اند با تمام این شرایط باید منتظر بمانیم تا جلسه کمیته انظباطی تشکیل شود. در هر صورت ما تابع تصمیمات فدراسیون والیبال هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز