خبرگزاری کار ایران

پورکیانی: از پرسپولیس هم امتیاز می‌گیریم/ به دنبال حل مشکلات مالی هستیم

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان از بهتر شدن شرایط این تیم در آینده خبر داد.

پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی روز گذشته این تیم اظهار داشت: بازیکنان ما مردانه در مقابل ماشین‌سازی جنگیدند و نود دقیقه بازی کردند. آنها نشان دادند هر وقت اراده کنند توانایی انجام کارهای نشدنی را هم دارند.

وی ادامه داد: با وجود تمام مشکلات مالی، در بدترین شرایط کار می‌کنند. امیدوارم بتوانیم مشکلات مالی را هر چه زودتر حل کنیم. ما نماینده خوزستان و ایران در آسیا هستیم و باید تلاش کنیم تیم با پشتوانه مالی خوب و ذهنی آزاد از فکر کردن این مسائل به مسابقات آسیایی گام بردارد.

پورکیانی در خصوص بازی آینده این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگ و پرهواداری است که برای همه قابل احترام است. فوتبال بسیار خوبی ارائه می‌کند. ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و مطمئنم از پرسپولیس هم امتیاز می‌گیریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت این تیم بیان کرد: تیم بعد از بازی روز گذشته در تبریز ماند و امروز تمرینات ریکاوری را آنجا انجام داد. امشب با پرواز ساعت 20 مستقیم به اهواز برمی‌گردد تا از فردا تمرینات خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: تمرینات استقلال خوزستان بدون مصدوم و محروم برای بازی مقابل پرسپولیس از فردا ساعت 16 در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار می‌شود. 

 

کد خبر : ۴۱۹۶۷۶