خبرگزاری کار ایران

طهماسبی: مشکلی با وحید طالب‌لو ندارم/ به دنبال سهمیه آسیا هستیم/ هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود

دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان معتقد است این تیم تا پایان فصل نتایج بسیار خوبی را کسب خواهد کرد و جزو مدعیان خواهد بود.

مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان که این روزها با درخشش وحید طالب‌لو نیمکت‌نشین شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: روز گذشته مقابل صبای قم بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و توانستیم با دو گل این تیم را شکست دهیم. تیم ما از نظر نفری کامل‌تر از هفته‌های اول لیگ برتر شده است. بازیکنان مصدوم به ما ملحق شده‌اند. خوشبختانه از نظر قدرتی و انسجام تیمی و دفاعی بهتر شده‌ایم.

وی ادامه داد: ما هدفمان کسب سهمیه برای آسیا است. جمع‌آوری امتیازات تا پایان فصل و قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول در دستور کار ما قرار دارد.

طهماسبی در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش و اختلاف با وحید طالب‌لو گفت: فوتبال همیشه همین است. گاهی یک مربی تشخیص می‌دهد که با یک بازیکن نتایج مورد نظرش را می‌گیرد و صلاح می‌بیند که از آن بازیکن استفاده کند. موفقیت فولاد همیشه در درجه اهمیت برای من قرار دارد. تمام بازیکنان دنیا هم با نیمکت‌نشینی مشکل دارند. این یک موضوع شخصی است که ممکن است فقط بازیکن را ناراحت کند و انگیزه او را از بین ببرد. من با وحید طالب‌لو مشکلی ندارم. تمرینات را هم به خوبی انجام می‌دهم. هدف همه ما موفقیت فولاد است.

وی در خصوص بازی هفته آینده با تراکتورسازی نیز گفت: تراکتورسازی تیم بسیار قوی و بابرنامه‌ای است که در زمین خودش به سختی امتیاز از دست می‌دهد اما ما هم فولاد خوزستان هستیم. با تمام احترامی که به برای تیم تبریزی قائلم، با انگیزه‌ای که از بازیکنان تیم سراغ دارم، مطمئنم با یک بازی خوب از تبریز دست خالی بر نخواهیم گشت.

طهماسبی ادامه داد: ما در اوایل فصل مشکلات زیادی داشتیم. شش بازیکن ما اولین بازیشان را جلوی پرسپولیس در آزادی انجام دادند. از بازیکنان امید استفاده کردیم. بازیکنان مصدوم داشتیم. با همه این اوصاف تیم ما بسیار خوب بازی می‌کرد. فقط در نتیجه گرفتن ضعیف بود. اما خوشبختانه با پیوستن اسماعیل شریفات و مهرداد جماعتی و ساسان انصاری به تیم به آن انسجام لازم رسیده‌ایم که می‌توانیم برای هر تیمی خطرناک باشیم.

 

کد خبر : ۴۱۹۲۲۴