خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور نمایندگان در کنفدراسیون آسیا سطح شنای ایران را ارتقا می‌دهد/اساسنامه فدراسیون شنا مورد تایید فدراسیون جهانی است

رضوانی می‌گوید: با توجه به برنامه‌های کادر فنی تیم ملی واترپلوی ایران، امیدواریم تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا جزو چهار تیم برتر آسیا باشیم.

محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد کسب کرسی در هیات رییسه کنفدراسیون شنای آسیا به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: به دلیل مشکلاتی، ایران نتوانست در دور قبلی انتخابات هیات رییسه نماینده‌ای داشته باشد اما در این انتخابات توانستیم با رایزنی‌ و برگزاری جلسات متعدد در کنفدراسیون آسیا یک کرسی به دست آوریم و بعد از هشت سال در هیات رییسه نماینده‌ای داشته باشیم. ایران در کمیته واترپلو هم دارای نماینده است و همچنین چند نماینده دیگر هم قرار است از ایران در کمیته‌های مختلف معرفی شوند که تا یک ماه دیگر اسامی آنها اعلام خواهد شد.

او ادامه می‌دهد: با حمایت وزارت ورزش حضور نمایندگان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در کنفدراسیون آسیا رو به افزایش است. این نفرات می‌توانند به بالا رفتن سطح شنا، شیرجه و واترپلوی ایران کمک کنند و همچنین رایزنی‌های مختلفی برای برگزاری مسابقات مختلف انجام دهند. ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم میزبان یک رقابت بین‌المللی در داخل کشور باشیم.

رضوانی به تیم ملی واترپلو ایران اشاره و خاطرنشان می‌کند: از فردا (یکشنبه) تیم ملی واترپلوی گرجستان به تهران خواهد آمد و با تیم ملی ایران اردوی مشترکی برگزار خواهد کرد. واترپلوی ایران سیر صعودی خود را ادامه ‌خواهد داد تا اینکه به موفقیت‌های ارزشمندی دست یابد. با توجه به برنامه‌های کادر فنی تیم ملی واترپلوی ایران،  امیدواریم تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا جزو چهار تیم برتر آسیا باشیم.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد اساسنامه این فدراسیون می‌گوید: از چهار سال پیش که اساسنامه فدراسیون شنا از تعلیق خارج شد تاکنون هیچ مشکلی برای ما به وجود نیامده است و این اساسنامه مورد تایید فدراسیون جهانی است. باتوجه به حمایت دولت از ورزش ایران سایر نهاد‌های مرتبط هم باید برای پیشرفت ورزش ایران با یکدیگر تعامل داشته باشند.

 

کد خبر : ۴۱۹۱۹۱