خبرگزاری کار ایران

طلایی برای خانه‌تکانی آسین بالا زد

محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که اولین حضور خود را به‌ عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خانه کشتی تجربه می‌کند در این مرحله از اردو بنا دارد تا همه پتانسیل‌های کشتی آزاد ایران را به خط کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی وارد مرحله دوم خود می‌شود که به غیر از اوزان غیر المپیکی اردوی تیم ملی شاهد حضور کشتی‌گیران سایر اوزان هم خواهد بود. محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که اولین حضور خود را به‌عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خانه کشتی تجربه می‌کند در این مرحله از اردو بنا دارد تا همه پتانسیل‌های کشتی آزاد ایران را به خط کند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی برگزار خواهد شد که به غیر از اوزان غیر المپیکی که خود را برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی آماده می‌کنند کشتی‌گیرانی در سایر اوزان هم به اردو اضافه خواهند شد تا مجموع کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی به 25 نفر برسد. در بین کشتی‌گیران تیم ملی که پیش از این تجربه شرکت در رقابت‌های مختلف را داشته‌اند چند نفر از آزادکاران جوان که از قدرت بدنی و هوش بالایی برخوردارند به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد و با ورود جوانان به اردوی تیم ملی گویا خیلی زود محمد طلایی برای خانه تکانی تیم ملی آسین بالا زده است.

کشتی‌گیران جوان و با انگیزه که پیش از این در تیم‌های پایه شاگرد طلایی بودن حال برای پوشیدن دوبنده تیم ملی بزرگسالان وارد خانه کشتی خواهند شد تا در رقابتی تنگاتنگ با باتجربه‌های کشتی آزاد نیروی جوانی خود را به رخ رقیبان بکشند. مربیان تیم ملی قصد دارند در کنار دیگر کشتی‌گیران دقت ویژه‌ای به چهره‌های جوان داشته باشند تا با رفع اشکالات آنها و کشتی‌ گرفتن با دیگر کشتی‌گیران با تجربه به اندوخته‌های این جوانان اضافه کنند.

دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد از 22 مهرماه در خانه کشتی آغاز خواهد شد و در ادامه  کشتی گیران خود را برای جام جهانی اوزان غیر المپیکی و همچنین جام شاهد آماده خواهند کرد. در این دوره از اردوی تیم ملی طلایی باید مربی کشتی‌گیران سنگین وزن خود را هم معرفی کند تا به گمانه‌زنی‌ها در این مورد و جای خای کادر فنی تیم ملی پایان دهد.

 

کد خبر : ۴۱۸۱۸۲