خبرگزاری کار ایران

ایلنا بررسی می‌کند؛

از شایعه لغو صدور روادید برای هواداران کره جنوبی تا ممانعت از ورود ابزار شادی به آزادی

تیم ملی فوتبال کشورمان باید سه شنبه (شب عاشورای حسینی) در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 به مصاف کره جنوبی برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان باید سه شنبه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 به مصاف کره جنوبی برود. این بازی از این حیث که در شب عاشورا برگزار می‌شود حاشیه‌ساز شده که واکنش‌های مختلفی را نیز به همراه داشته است.

 گفته می‌شود پس از جنجال‌هایی که بر سر این موضوع شد فدراسیون ایران تلاش کرد تاریخ این مسابقه تغییر کند. پس از آن بود که AFC مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد و درخواست ایران را رد کرد.

 حال فدراسیون ایران و وزارت ورزش به فکر افتاده‌اند که برنامه‌ای بریزند که حرمت عاشورای حسینی حفظ شود. از برنامه‌های سینه‌زنی در بین دو نیمه گرفته تا بستن بازوبند مشکی توسط بازیکنان تیم ملی. 

 اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود بعضی مسئولان ایران قصد دارند کره‌ای ها را به ایران راه ندهند!‌ زیرا ممکن است پس از گلزنی کره‌ای ها یا پیروزی این تیم،‌ هواداران حریف خوشحالی کنند و این اتفاق به نوعی وهن محرم خواهد بود.

روز گذشته نیز طی جلسه‌ای تصمیم گرفته شد که از کره‌ای‌ها درخواست شود هواداران این تیم لوازم جشن و شادی‌آور با خود به استادیوم نبرند.

حال باید ببینیم مسئولان ایران برای هواداران کره‌ای روادید صادر می‌کنند یا تصمیمات دیگری در این زمینه اتخاذ می‌کنند؟

کد خبر : ۴۱۶۹۰۷