خبرگزاری کار ایران

خمارلو خبرداد

پرسپولیس در جام حذفی شرکت می‌کند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: پیرو صحبت‌هایی که با سرمربی تیم داشتیم، تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ روز جمعه، نهم مهر ماه در چارچوب دیدارهای جام حذفی به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، پندار خمارلو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به حضور تعداد بالای بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی، این حق برای باشگاه وجود داشت که بازی خود در این مرحله از رقابت‌‎های جام حذفی را در زمان دیگری برگزار کند ولی در همکاری با سازمان لیگ و همچنین با توجه به اینکه با شروع بازی‌های‌مان در لیگ قهرمانان آسیا و تعطیلات رقابت‌های باشگاهی به خاطر بازی‌های تیم ملی با پدیده فشردگی و نزدیکی بازیها روبرو می‌شویم، با نظر مثبت سرمربی تیم، پرسپولیس طبق برنامه مقرر و در غیاب ملی‌پوشان خود در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم قشقایی شیراز به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: در این ارتباط با آقای ایوانکوویچ هم صحبت کردیم  که ایشان اعلام کرد؛ طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام خواهد کرد، در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی با نفرات موجود به مصاف تیم قشقایی شیراز خواهیم رفت.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: همچنین در گفت‌وگویی که با سازمان لیگ داشتیم، عنوان شد، این بازی به احتمال فراوان روز جمعه، نهم مهر ماه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۳۲۹۵