خبرگزاری کار ایران

روشن در گفت‌وگو با ایلنا:

شرط‌هایم برای قبول سمت جدید را به جهانیان گفتم/ بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم!

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که پیشنهاد جهانیان برای قبول سمت مشاور فنی را به طور قطع قبول نکرده و به او گفته است برای قبول این سمت شرط‌هایی دارد.

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتصاب اخیرش به عنوان مشاور فنی رئیس هیات مدیره استقلال، به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: صبح دیروز جهانیان با من تماس گرفت و پیشنهاد این پست را به من داد. ولی من به او گفتم قبل از هر چیز باید وظایف من در این پست مشخص شود و اینکه من قرار است در این جایگاه چه کمکی به باشگاه استقلال کنم. به جهانیان گفتم اگر قرار است حضوری تشریفاتی در باشگاه استقلال داشته باشم، این پیشنهاد را نمی‌پذیرم.

وی در خصوص حذف خبر انتصابش از سایت باشگاه استقلال گفت: همه این ماجرا، یک تماس ساده و کوتاه تلفنی از سوی جهانیان بود و من هم شروط خود را برای قبول این پست به او بیان کردم و به طور قطعی آن را نپذیرفتم. بنابراین از پخش این خبر و برداشتن آن از سایت باشگاه اطلاعی ندارم.

رئیس سابق آکادمی استقلال درباره گلایه منصوریان از بعضی از پیشکسوتان باشگاه به دلیل انتقاد از او گفت: انتقادی که از روی قصد و غرض نباشد سازنده است و به دل مردم هم می‌نشیند. اگر پیشکسوتانی که سن کمتری دارند و شاید انتقاد آنها منافعی برای خودشان داشته باشد از روی قصد غرض انتقاد کنند حق با منصوریان است اما انتقاد پیشکسوتان قدیمی استقلال که به هیچ وجه منافعی در باشگاه ندارند دلسوزانه است و کادر فنی استقلال برای پیشرفت خود باید آنها را گوش بدهد. اگر کسی منتقد نداشته باشد پیشرفت نمی‌کند.

روشن در جواب اینکه نظر شما درباره وضعیت این روزهای استقلال چیست، گفت: به دلیل اینکه انتقاد تندی را درباره شرایط امروز استقلال مطرح نکنم، بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم تا بلکه با مرور زمان مشکلات رفع شود اما اگر ببینم شرایط رو به بهبود نیست من هم مانند دیگر پیشکسوتان و به خواست مردم انتقاداتم از تیم و منصوریان را با صراحت بیان می‌کنم.

 

کد خبر : ۴۱۲۴۰۱