خبرگزاری کار ایران

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با ایلنا:

خبر برکناری من کذب است/ منتظر اعلام تاریخ برگزاری انتخابات هستیم

مردانی می‌گوید: خبر استعفا یا برکناری من از سرپرست دبیری فدراسیون کاراته کذب است. نه استعفا داده‌ام و نه برکنار شده‌ام.

علی مردانی، سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در خصوص خبر برکناری خود از سمت سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: خبر استعفا یا برکناری من از سرپرست دبیری فدراسیون کاراته کذب است. نه استعفا داده‌ام و نه برکنار شده‌ام. چیزی که در این بین وجود دارد جامعه کاراته ایران می‌خواهد هرچه زودتر انتخابات ریاست فدراسیون کاراته برگزار شود تا بتوانیم برای آینده این ورزش مدال‌آور برنامه‌ریزی‌های بلند مدت انجام دهیم.

او ادامه می‌دهد: همه فعالیت‌های فدراسیون به خوبی در حال پیگیری است و اردوهای تیم ملی بزرگسالان و تیم‌های پایه به خوبی و با برنامه‌ریزی در حال برگزاری است و همچنین اعزام‌ها هم طبق درخواست کادر فنی انجام می‌شود. همه این کارها را خانواده کاراته با همبستگی خود انجام می‌دهد.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در مورد تاریخ اعلام شده برای برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته خاطرنشان می‌کند: هنوز چیزی تحت عنوان تاریخ برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کاراته به ما ابلاغ نشده است. در محافل به صورت شفاهی شنیده‌ایم که بین 10 تا 20 مهرماه انتخابات برگزار خواهد شد ولی هنوز از سوی وزارت ورزش نامه‌ای به ما نرسیده است.

 

کد خبر : ۴۱۱۹۷۲