خبرگزاری کار ایران

توضیحات سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری درباره درگذشت گلبارنژاد

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری می‌گوید: یک دوچرخه سوار هلندی که در همین مسیر مسابقه پیشتاز بود و یکی از مدعیان اصلی کسب مدال طلا محسوب می‌شد دچار ضربه مغزی شد و به کما رفت.

مصطفی چایچی، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران در خصوص حادثه‌ای که برای دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران در ریو رخ داد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: متاسفانه حادثه تخلی بود که همه جامعه ورزش ایران را تحت تاثیر قرار داد. بعد از رقابت‌های المپیک ریو همه شرکت کنندگان اعلام کردند که مسیر مسابقه خطرناک است و همچنین فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری هم مسیر مسابقه را مجدد کنترل و اعلام کردند که مسیر انتخاب شده خطرناک است.

او ادامه می‌دهد: بهمن گلبارنژاد در همان جایی دچار حادثه شد که قادر میزبانی از جاده منحرف شد. پس از آن ما اعلام کردیم که مسیر مسابقه بسیار خطرناک است. باید توجه داشت که یک دوچرخه‌سوار هلندی که در همین مسیر مسابقه پیشتاز بود و یکی از مدعیان اصلی کسب مدال طلا محسوب می‌شد دچاره حادثه و ضربه مغزی شد و به کما رفت.

چایچی در مورد بهمن گلبارنژاد خاطرنشان می‌کند: در مواقعی گلبارنژاد به پیست دوچرخه‌سواری می‌آمد و همراه با دوچرخه‌سواران ما تمرین می‌کرد. او را می‌توان یک ورزشکار بااخلاق دانست که از مرام و مسلک پهلوانی برخوردار بود. متاسفانه  خبر درگذشت او جامعه دوچرخه‌سواری ایران را غمگین کرد.

 

کد خبر : ۴۱۱۸۰۴