خبرگزاری کار ایران

هافبک استقلال تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

بازی نکردنم تصمیم کادر فنی بود/ جدایی‌ام از استقلال شایعه است

بازیکن جوان استقلال گفت: تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارم و جدایی در نیم‌فصل را تکذیب می‌کنم.

بهنام برزای، بازیکن تیم استقلال تهران، در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: دربی با همه‌ بازی‌های لیگ متفاوت است و شرایط خاص خود را دارد. با این وجود تیم ما بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی موقعیت‌های صد درصد گل بیشتری نسبت به پرسپولیس به دست آورد که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

وی افزود: استقلال روز به روز بهتر می‌شود و پیشرفت ما در هر بازی و نسبت به بازی قبل کاملا مشهود است. با بازی خوبی که مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم  و موقعیت‌های گلی که مقابل این تیم ایجاد کردیم به آینده استقلال امیدوار شدم.

برزای در خصوص استقبال کم هواداران استقلال از دربی گفت: با توجه به نتایج استقلال در بازی‌های گذشته، هواداران حق داشتند که از بازی دیروز استقبال نکنند. اما با توجه به شرایط  و روند آماده‌سازی تیم، هواداران می‌توانند به آینده تیم کاملا امیدوار باشند و با حمایت‌های خود استقلال را در ادامه مسابقات یاری کنند.

بازیکن جوان استقلال درباره علت قرار نگرفتن در لیست 18 نفره تیم و سکونشینی در بازی دیروز گفت: از نظر جسمی و روحی در آمادگی کامل به سر می‌برم و مشکلی برای بازی کردن ندارم. خروج از لیست اصلی برای بازی با پرسپولیس تصمیم کادر فنی و آقای منصوریان بود و به این تصمیم احترام می‌گذارم.

برزای در پایان شایعه جدایی‌اش از استقلال در تعطیلات نیم فصل را تکذیب کرد و گفت: قرارداد من با استقلال تا پایان این فصل است و هنوز تصمیمی برای جدایی نگرفته‌ام.

 

کد خبر : ۴۱۱۵۱۹