خبرگزاری کار ایران

محمودی: حذف وقت استراحت فنی بازی‌های والیبال را جذاب‌تر می‌کند

محمودی می‌گوید: تیم لوزانو را می‌توان از نظر کمی بسیار موفق دانست ولی از نظر کیفی نتوانست بازی‌های تماشاگر پسندی را ارائه دهد.

بهنام محمودی، کارشناس والیبال در مورد قوانین جدید  فدراسیون جهانی والیبال در خصوص حذف وقت استراحت فنی از رقابت‌های والیبال، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: این طرح در رقابت‌های المپیک 2016 ریو به صورت آزمایشی انجام شد و پس از بررسی‌های فدراسیون جهانی والیبال، وقت استراحت فنی حذف شد. این مورد باعث می‌شود که بازی‌های والیبال کمتر از گذشته متوقف شود و به هیجان انگیزتر شدن  و جذاب‌تر شدن رقابت‌ها کمک بیشتری خواهد کرد. این موضوع برای رسانه‌هایی که رقابت‌های والیبال را پخش می‌کنند بسیار مهم است. بنابراین در هر ست، مربیان می‌توانند دو وقت استراحت درخواست کنند.

محمودی در مورد خبر جدایی لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان می‌کند: لوزانو توانست باتوجه به هدف‌گذاری‌های فدراسیون والیبال ایران عمل کند. او توانست با برنامه‌ریزی‌هایی که برای تیم ملی والیبال ایران انجام داد بازیکنان تیم ملی را برای حضور در المپیک آماده کند. تیم ملی والیبال ایران توانست به المپیک صعود کند و در جمع هشت تیم برتر هم قرار بگیرد.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران در مورد عملکرد لوزانو می‌گوید: تیم لوزانو را می‌توان از نظر کمی بسیار موفق دانست ولی از نظر کیفی نتوانست بازی‌های تماشاگر پسندی را ارائه دهد. باتوجه به اینکه تیم ملی والیبال ایران در سال‌های اخیر بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت است، در ادامه هواداران تیم ملی والیبال ایران می‌خواهند تا همان نمایش تماشاگر پسند را از تیم ملی شاهد باشند.

 

کد خبر : ۴۱۱۵۰۳