خبرگزاری کار ایران

خالد شفیعی: کار کردن با قلعه‌نویی اصول خاص خود را دارد/ صدرنشینی تراکتورسازی اتفاقی نیست

بازیکن تراکتورسازی تبریز معتقد است رقبای اصلی تیم‌ها برای قهرمانی و بقا در لیگ 3 الی 4 هفته دیگر مشخص می‌شود.

خالد شفیعی، مدافع تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا روند بازی‌های تیم تراکتورسازی و هماهنگی بین بازیکنان تیمش را بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت: از همان ابتدای فصل تمام تلاشمان را به کار بستیم تا بهترین بازی‌ها را ارائه دهیم و حداکثر امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم تراکتورسازی از ابتدای فصل برای قهرمانی بسته شده و اگر امروز تیم ما با شکست دادن رقبا به صدر جدول رسیده اتفاقی نبوده و قطعا این صدرنشینی در بازی‌های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

مدافع تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص نقاط ضعف تیمش گفت: هیچ تیمی کامل نیست و در کنار نقاط قوت فراوان، نقاط ضعفی هم دارد. تیم تراکتور با درایت مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تلاش کرده با کمترین مشکلات و نقطه ضعف وارد این دوره از رقابت‌ها شود که خوشبختانه تا اینجای کار موفق بوده است.

وی در خصوص کار کردن با قلعه‌نویی گفت: کار کردن با امیر قلعه‌نویی اصول خاص خود را دارد. در کنار اینکه بسیار لذت بخش است، اصول و چارچوب خاص خود را دارد و به نظم و انضباط و اخلاق اهمیت می‌دهد که توجه نکردن به این مقررات جریمه‌های خاص خود را در پی دارد. 

 

کد خبر : ۴۱۱۴۹۱