خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد فنی رحمتی در چهار دربی

مهدی رحمتی عملکرد چندان خوبی مقابل پرسپولیس در سال‌های اخیر نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ رحمتی سال گذشته نقش زیادی در صدرنشینی‌های متداوم استقلال داشت اما در دربی فصل گذشته عملکرد موفقی نداشت تا استقلال در دو دربی رفت‌ و برگشت فصل گذشته پنج گل دریافت کند.

مهدی رحمتی  در 6 بازی دروازه‌اش را مقابل پرسپولیس بسته نگه داشته است اما او فقط در چهار بازی مقابل پرسپولیس 10 گل دریافت کرده است.

در دربی دهم آذر 85 رحمتی دروازه‌بان استقلال بود که در آن بازی استقلال با دو گل مهرزاد معدنچی و مرحوم مهرداد اولادی استقلال را شکست داد. نکته جالب این بازی باز شدن دروازه استقلال از روی نقطه کرنر بود.

روز سیزدهم بهمن سال 1390 در حالی که استقلال با دو گل از پرسپولیس جلو بود، ایمون زاید در 10 دقیقه سه گل وارد دروازه رحمتی کرد تا آمار گل‌های خورده رحمتی در دربی‌ها به عدد پنج برسد.

فصل گذشته در بازی رفت دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی که استقلال تا ثانیه‌های پایانی بازی برنده دربی بود اما با گلی که بنتسون به رحمتی زد این بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

رحمتی در دربی برگشت لیگ پانزدهم هم روز خوبی را سپری نکرد و چهار گل از پرسپولیس دریافت کرد تا آمار گل‌های این دروازه‌بان در دربی‌ها به عدد 10 برسد.

دربی 83 روز جمعه برگزار می‌شود و باید منتظر ماند که آیا رحمتی می‌تواند هفتمین کلین‌شیتش را مقابل پرسپولیس به دست آورد یا آمار گل‌های خورده‌اش مقابل پرسپولیس افزایش پیدا می‌کند.

 

کد خبر : ۴۱۰۷۱۵