خبرگزاری کار ایران

پس از طارمی و رضاییان؛ هافبک سابق پرسپولیس نیز هوای برگشتن به سرش زد

حالا پس از بازگشت طارمی و رضاییان برخی دیگر از بازیکنان پرسپولیس نیز هوای برگشتن به این تیم را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این روزها انگار فضای مجازی به سنگ صبور و تریبونی برای بازیکنان خطا کرده، دلتنگ شده و جدا شده پرسپولیسی‌ها تبدیل شده و با توجه به اتفاقات اخیر در این باشگاه، پرسپولیسی‌های سابق نیز به این فکر افتاده‌اند آنها نیز شانس خود را امتحان کنند.

داستان طارمی و رضاییان برای همه تبدیل به یک سناریو تکراری شده و اما انگار این سناریو که عوامل زیادی در نوشتنش نقش داشتند به زعم خیلی‌ها راه حل خوبی برای تکرار این کار است.

پس از جریان مهدی طارمی و آن بازگشت جریان‌سازش، رامین رضاییان نیز طی یک فرآیند طولانی‌مدت به پرسپولیس بازگشت. بازگشتی که هنوز حرف و حدیث‌های را به دنبال دارد و قائله این رفتن و آمدن عجیب و غریب ختم به خیر نشده است.

از همه داستان این دو بازیکن که بگذریم، روز گذشته یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس نیز با انتشار دو پست در صفحه اینستاگرامش، برای تیم محبوبش ابراز دلتنگی و از هواداران این تیم طلب بخشش کرد.  از آن نمونه بخشش‌هایی که شاید این روزها حداقل برای هواداران پرسپولیس به یک موضوع کلیشه‌ای و تکراری تبدیل شده، البته این نکته را هم می‌توان در نظر گرفت که شاید باز شدن پرونده چگونگی رفتن این بازیکن، داستان رامین را تا حدودی به صورت موقت شاید به فراموشی بسپارد.

رضا حقیقی، بازیکن سابق پرسپولیس که از فجر سپاسی به این تیم آمده بود و در دوران حضورش در این تیم عملکرد قابل قبولی داشت، روز گذشته با انتشار دو مطلب در صفحه مجازی‌اش، حرفهای جالبی را منتشر کرد.

این بازیکن ضمن ابراز ندامت از رفتار گذشته‌اش و ابراز دلتنگی برای تیم محبوبش از هواداران خواست او را ببخشند و گفت تمام تلاشش را به کار می‌بندد تا دوباره به تیم محبوبش برگردد.

او با انتشار این مطلب که از 4 تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت که تمام تلاشش را برای بازگشت پرقدرت به پرسپولیس به کار می‌بندد.

رضا حقیقی در پست‌های شخصی‌اش از مدیریت رستوران جردن تهران و صمیمی‌ترین دوست امیر قلعه نویی به عنوان واسطه خبر داد و گفت که این دوست مشترک باعث شده که پایش به باشگاه استقلال باز شود.

با تمام این تفاسیر، به نظر می‌رسد با جا افتادن این رسم تازه برخی بازیکنان و قبول آن توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس، باید شاهد اتفاقات تازهای طی روزهای آینده یا حتی نیم فصل لیگ برتر باشیم؛ اتفاقاتی که به زعم برخی کارشناسان به دلیل دور شدن از شرایط حرفه‌ای‌گری، نمی‌توان آن را چندان خوشایند قلمداد کرد.

 

 

کد خبر : ۴۰۶۵۶۰