خبرگزاری کار ایران

افاضلی در گفت و گو با ایلنا:

بازیکن با کیفیت تابعیت قطری نمی‌گیرد/ تحت هر شرایطی فوتبال ما برتر از قطر است

یک کارشناس فوتبال گفت: بازیکن خوب و با کیفیت تابعیت قطری نمی‌گیرد و مطمئن باشید با وجود این همه ملیت در تیم‌ملی قطر باز هم ما از آنها به مراتب قوی‌ترهستیم.

یک کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ما در این مدت در کنار تیم ملی نبوده‌ایم و شرایط تیم‌ملی را از بیرون دیده‌ایم ولی به نظر می‌رسد تیم‌ملی فوتبال کشورمان شرایط بسیار خوبی دارد. تمهیدات لازم برای موفقیت این تیم در نظر گرفته شده بود و تاکنون تمام آن چیزی که کادر فنی تیم‌ملی درخواست کرده مهیا شده که از همه اینها می‌توان به اردوی طولانی مدت خوب و همکاری تمامی باشگاهها با تیم‌ ملی اشاره کرد.

هومن افاضلی بیان داشت: با این شرایط و جو تمرینی و تیمی بسیار خوب در تیم‌ ملی و اردوی طولانی مدت، فکر نمی‌کنم دیگر دغدغه‌ای برای بازی با قطر برای تیم ملی و کادر فنی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه تیم قطری سرمایه گذاری‌های زیادی برای این بازی انجام داده است، افزود: با همه این تفاسیر در مورد قدرت تیم‌ ملی قطر بزرگ‌نمایی می‌شود، بازیکن اگر خیلی خوب باشد و دارای آینده درخشانی باشد، تابعیت قطری نمی‌گیرد و مطمئن باشید با وجود این همه ملیت در تیم‌ملی قطر باز هم ما از آنها به مراتب قوی‌تر هستیم.

وی در خصوص نگفتن شیوه و سبک بازی تیم ملی و حتی دیر اعلام شدن اسامی بیان داشت: مردم حق دارند تیم‌ ملی کشورشان را از نزدیک ببینند و رسانه‌ها دغدغه پوشش دادن آخرین اخبار از اردوها و تمرینات تیم‌ ملی را دارند اما خب با همه این شرایط باید به کادر فنی و تصمیمات اعضای تیم‌ ملی احترام گذاشت، اگر این مسئله کمک می‌کند و تاثیرگذار است همه به تصمیمات کادر فنی تیم احترام می‌گذاریم و امیدواریم با نتیجه خیلی خوب تیم ملی قطر را شکست دهیم. 

 

کد خبر : ۴۰۶۱۳۶