خبرگزاری کار ایران

نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با ایلنا:

توهین به لیلا رجبی تاسف بار بود/ او به افتخار آفرینی ادامه می‌دهد

بهزادی می‌گوید: بسیاری از قهرمانان شناخته شده ورزش دنیا در المپیک شکست می‌خورند و از دور رقابت‌ها حذف می‌شوند ولی هیچ وقت هیچکس به آنها توهین نمی‌کند.

پریسا بهزادی، نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی ایران در خصوص مسابقات نماینده بانوان ایران در رشته پرتاب وزنه رقابت‌های المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: مسابقات المپیک از سطح بالایی برخوردار بود و لیلا رجبی هم به عنوان نماینده بانوان دوومیدانی ایران در این رقابت‌ها شرکت کرد ولی به دلیل استرس بالا و قرار گرفتن در جو رقابت‌های المپیک نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و از راه‌یابی به دور بعدی رقابت‌های المپیک بازماند.

بهزادی به خداحافظی لیلا رجبی اشاره و خاطرنشان می‌کند: رجبی بعد از نتایجی که در دور اول رقابت‌های المپیک کسب کرد بسیار ناراحت بود و به رسانه‌ها اعلام کرد که از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد اما با صحبت‌هایی که با او انجام دادیم توانستیم روحیه از دست رفته‌اش را بازگردانیم و او را از خداحافظی منصرف کردیم.  لیلا رجبی در ادامه هم می‌تواند برای ایران افتخارات بسیاری کسب کند.

نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی به توهین کارشناس برنامه ورزشی اشاره می‌کند و در این خصوص می‌گوید: لیلا رجبی به خاطر توهینی که از رسانه ملی به او شده بود 24 ساعت گریه کرد و بعد از حذف از دور رقابت‌ها، این موضوع فشارهای عصبی او را افزایش داد. رجبی برای ایران مدال‌های ارزشمندی کسب کرده است. باید در نظر داشت که بسیاری از قهرمانان شناخته شده ورزش دنیا در المپیک نمی‌توانند نتیجه لازم را کسب کنند و از دور رقابت‌ها حذف می‌شوند، ولی هیچ وقت هیچکس به آنها توهین نمی‌کند. ما باید ارزش قهرمانان خود را بدانیم و به آنها احترام بگذاریم. توهین به آنها تاسف بار است.

 

 

کد خبر : ۴۰۴۰۴۹