خبرگزاری کار ایران

شمسایی: کفاشیان باید برای فوتسال وقت بگذارد

کاپیتان سابق فوتسال ایران گفت: کفاشیان مشغله‌های زیادی دارد اما باید وقت زیادی برای فوتسال بگذارد.

وحید شمسایی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد انتخاب کفاشیان به سمت سرپرستی کمیته فوتسال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من قبل از اینکه آقای کفاشیان به این سمت منصوب شود گفتم امیدوارم کسی به فوتسال بیاید که ما را به روز‌های خوب برگرداند. منظور از روز‌های خوب برای فوتسال، برگزاری مسابقات بین‌المللی و نشان دادن بازی‌های فوتسال در تلویزیون است.

کفاشیان می‌تواند برای فوتسال کارآمد باشد؟ شمسایی در پاسخ به این سوال گفت: کسی که رئیس فوتسال آسیا است قطعا می‌تواند برای فوتسال ایران هم مفید باشد. کفاشیان را از زمانی که نایب رئیس فدراسیون فوتبال بود می‌شناسم و معتقدم زحمت زیادی برای فوتبال کشیده است.

سرمربی تاسیسات دریایی ادامه داد:‌ متاسفانه آقای کفاشیان مشغله‌های زیادی دارد. برای اینکه فوتسال ما به روز‌های اوج خودش برگردد باید برای آن وقت کافی گذاشت. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که کفاشیان وقت زیادی برای فوتسال ایران بگذارد.

برخی پیشکسوتان فوتسال می‌گویند در تصمیم‌گیری‌ها از آن‌ها مشورت گرفته نمی‌شود؛ شمسایی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: پیشکسوتان زحمات زیادی برای فوتسال کشیدند اما من معتقدم مدیری انتخاب شد که می‌تواند به فوتسال ایران کمک کند. در نهایت من آمدن کفاشیان را به فال نیک می‌گیرم.

 

کد خبر : ۴۰۳۷۰۳