خبرگزاری کار ایران

ناظم الشریعه: در بازی با تایلند داوری به ضررمان بود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی مقابل تایلند دیدار سختی بود و بازیکنان نیاز داشتند تا در شرایط سخت مسابقه قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شکست تیمش مقابل تایلند گفت: هر بازی برای ما حکم دیدار تدارکاتی را دارد. ما تاکنون دیدار تدارکاتی و دوستانه نداشته‌ایم تا بازیکنان خود را به‌صورت جدی محک بزنیم. ضمن اینکه ملی‌پوشان باید در شرایط مسابقه پرفشار قرار بگیرند تا بدانند در شرایط دشوار چه عملکردی از خود به جای بگذارند.

وی ادامه داد: عدم برگزاری دیدار تدارکاتی کار را برای ما سخت کرد. تعدادی از مهره‌های خود را به‌دلیل مصدومیت همراه تیم در تایلند نداشتیم و این موضوع باعث شد تا سیستم بازی خود را  در این تورنمنت  تغییر دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: حدود هشت هزار تماشاگر در سالن تیم ملی فوتسال تایلند را تشویق می‌کردند و شرایط سالن مسابقه بسیار سنگین بود. علی‌رغم اینکه دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما داوری این بازی اصلاً خوب نبود. بازیکنان ما در این مسابقه مصدوم شدند، دو کارته شدند و داور سوت‌هایی را به ضرر ما زد.

ناظم‌الشریعه گفت: حضور در این تورنمنت، بیشتر جنبه بازی تدارکاتی برای ما داشت و مهم‌ترین هدف ما این است که بازیکنان را به اوج آمادگی و هماهنگی برسانیم. بازی مقابل ژاپن همانند دیدار مقابل تیم‌های قزاقستان و تایلند است. هدف‌مان این است که برنامه‌ریزی دقیق خود را برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا به مرحله اجرا برسانیم. ژاپن به‌دلیل اینکه در کلمبیا حضور ندارد، صرفاً جهت آماده‌سازی تیمش برای دیدارهای پیش‌رو در این تورنمنت شرکت کرده است، اما شرایط ما با هر سه تیم فرق می‌کند، چراکه بازی به بازی با هدفی خاص پیش می‌رویم.

 

کد خبر : ۴۰۳۳۲۳