خبرگزاری کار ایران

گزینه دفاع وسط استقلال؛ از پادوانی به عمران‌زاده

گفته می‌شود قرار است امین حاج‌محمدی از لیست استقلال خارج شود تا جا برای آمدن حنیف باز شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شایعات حضور حنیف عمران‌زاده در استقلال از پست اینستاگرامی او آغاز شد. وقتی او از یک اتفاق خوب خبر داد. سفر منصوریان به بابل و جلسه‌ای که با مسئولان تیم خونه به خونه داشت در کنار این پست اینستاگرامی این شایعه را به‌وجود آورده که این مدافع قرار است به استقلال برگردد. گمانه‌زنی‌ها حتی از این حد فراتر رفته و گفته می‌شود قرار است امین حاج‌محمدی از لیست استقلال خارج شود تا جا برای آمدن حنیف باز شود. از دیروز هیچ نقل‌قولی مبنی بر تایید یا تکذیب این شایعات از باشگاه و مسئولان استقلال شنیده نشده است اما مسئولان خونه به خونه آن را تکذیب می‌کنند. علی امیری، مدیرعامل باشگاه خونه به خونه و معاون سابق باشگاه استقلال که در سفر منصوریان به بابل با او نشستی داشت در این مورد گفت:«حنیف عمران‌زاده کاپیتان خونه به خونه است و ما روی این بازیکن سرمایه‌گذاری کرده و با او قرارداد دو ساله امضا کردیم. بحث بازگشت عمران‌زاده به استقلال تنها یک گمانه‌زنی است. هیچ پیشنهادی از باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان برای بازگشت عمران‌زاده یا جذب وی توسط باشگاه ما ارائه نشده و این مسئله از بیخ و بن غلط است.»

این صحبت‌های مدیرعامل خونه به خونه نشان می‌دهد که حتی اگر منصوریان روی گزینه بازگشت عمران‌زاده فکر می‌‌کند باز هم همه چیز در حد شایعه است و فعلا رنگ واقعیت به خود نگرفته.

البته گزینه اصلی استقلالی‌ها برای دفاع وسط پادوانی است اما با توجه به اینکه منصوریان یک دفاع چپ خارجی هم می‌خواهد و در صورت حضور پادوانی، منصوریان فقط می‌تواند بازیکن آسیایی جذب کند و همچنین بازیکن سابق سپاهان دردسرهای زیادی برای استقلالی شدن دارد شاید در نهایت گزینه پادوانی به بازگشت حنیف عمران‌زاده تغییر پیدا کند اما فعلا هیچ اتفاق قطعی در این مورد نیفتاده است. 

 

 

کد خبر : ۴۰۳۲۰۴