خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین امروز شاگردان برانکو

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان صبح امروز (پنج‌شنبه) برای انجام تمرین نوبت اول، از ساعت 9:30 دقیقه در مجموعه شهیدکاظمی حضور یافتند.

تمرین از ساعت 10 آغاز شد. ابتدا برانکو مطالبی را مطرح کرد و بعد بازیکنانش را به مارکو سپرد تا بدن‌های آنها را گرم و آماده تمرین بدنی و سرعتی کند.

در این تمرین غیر از ملی‌پوشان و بازیکنان اوکراینی که از قبل هماهنگ شده بود، سایر بازیکنان حضور داشتند. البته از کادر فنی کریم باقری با توجه به حضور در کلاس مربیگری حاضر نبود. محمود خوردبین هم  امور سرخپوشان را دنبال می‌کرد.

سرخپوشان پس از گرم‌کردن بدن خود به پاس‌کاری پرداختند و در مرحله بعدی انجام تمرینات سرعتی همراه با توپ که بخش اعظم تمرین داخل چمن امروز سرخپوشان بود در برنامه قرار گرفت.

ایوانکوویچ با توجه به تعطیلی یک ماهه لیگ که به دلیل تمرینات تیم ملی، در همین شروع لیگ روی داد با کمک همکارانش تلاش دارد قابلیت‌های فنی و بدنی ایجاد شده در تیمش را حفظ کند.

از جمله مواردی هم که پرسپولیس این روزها به آن شهره شده است، سرعت فردی و سرعت تیمی است. این قابلیت در اجرای تاکتیک‌های موردنظر برانکو اهمیت زیادی دارد و باعث شده پرسپولیس در مواجهه با بازی‌های بسته رقبا بتواند بارها بازیکنان خود را در محوطه جریمه حریفان صاحب توپ کند.

بازیکنان پرسپولیس امروز تا ساعت 11 در زمین تمرین کردند و پس از آن راهی سالن بدنسازی شدند. اعضای تیم ناهار را در مجموعه ورزشی شهیدکاظمی سپری کرده و به استراحت می‌پردازند زیرا تمرینات عصر در پیش است.

 

کد خبر : ۴۰۱۹۴۳