خبرگزاری کار ایران

با گذر زمان به هماهنگی می‌رسیم

اسماعیلی: پوشیدن پیراهن استقلال افتخار بزرگی است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: همه بازیکنانی که در استقلال حضور دارند، قدر پیراهنی را که به تن کرده‌اند، می‌دانند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، فرشید اسماعیلی، درباره وضعیت استقلال و نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر گفت: لیگ را آن‌طور که انتظار می‌رفت پیش نبرده‌ایم و تا الان انتظارات هواداران و تیم برآورده نشده است. البته همه به‌خوبی می‌دانیم در چه تیم بزرگ و پرافتخاری حضور داریم. بر تن کردن پیراهن استقلال و اینکه نام بازیکن استقلال در سابقه ما درج شده، افتخاری بسیار بزرگ است.

وی افزود: نیمکت، سکو یا داخل زمین نیز فرقی ندارد و هر بازیکنی که در تیم ما حضور دارد به‌خوبی ارزش و قدر این پیراهن و این را که نسبت به هواداران میلیونی استقلال مسئولیت زیادی داریم، می‌داند. به‌عنوان یکی از بازیکنان تیم به هواداران این نکته را می‌گویم که مطمئن باشند تمام اعضای مجموعه استقلال تلاش زیادی برای موفقیت و کسب نتایج مطلوب انجام می‌دهند.

هافبک تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: کادر فنی همه توان خود را به کار گرفته تا استقلال بهترین نتایج را کسب کند، اما هواداران این موضوع را نیز در نظر داشته باشند که تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است. وقتی تغییرات صورت می‌گیرد، برای هماهنگی و ارائه فوتبال زیبا احتیاج به زمان داریم. همان‌گونه که از روند بازی‌ها مشخص است، بازی به بازی بهتر شدیم و موقعیت‌های گل زیادی را ایجاد کردیم که این یک اتفاق مثبت است. اطمینان دارم با گذشت زمان و انجام تمرینات بیشتر هماهنگی بین بازیکنان نیز بالاتر می رود. ضمن اینکه کادر فنی نیز به خوبی مسائل را رصد می‌کند و روی بهتر شدن تیم تلاش دارد.

اسماعیلی درباره تجربه کار کردن با علیرضا منصوریان عنوان کرد: ایشان به تعریف من احتیاجی ندارد. آقای منصوریان سال‌ها بازیکن استقلال و تیم ملی بوده و حضور در جام جهانی و فوتبال اروپا را در کارنامه خود دارد. منصوریان مربی کاربلدی است که انگیزه بسیار بالایی در تمرینات دارد. هر روز در تمرینات می‌بینیم که ایشان بسیار فعال است و برای انتقال خواسته‌های خود به بازیکنان تلاش زیادی می‌کند. هواداران با صبر بیشتر می‌توانند ثمره این زحمات را در روند نتیجه‌گیری استقلال احساس کنند.

وی در پایان گفت: با همه وجود تمرین می‌کنم تا هر زمان به زمین رفتم در استقلال موثر باشم. تغییرات زیادی در خط هافبک داشتیم و باید بگویم بهترین‌ها در تمام خطوط زمین در استقلال حضور دارند که برای بازیکنان جوانی مانند من تمرین کردن و حضور در کنار این بزرگان بسیار مهم است. بدون تردید با حمایت‌های باشگاه، حضور و حمایت هواداران و تلاش‌ها و زحمات کادر فنی و بازیکنان، استقلال به روزهای خوب می‌رسد و افتخار می‌آفریند.

 

کد خبر : ۴۰۱۲۲۴