خبرگزاری کار ایران

خواستگاری از ورزشکار چینی و خوشحالی به سبک رونالدو+تصاویر

روز گذشته تصاویر جالبی از اتفاقات المپیک منتشر شد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته اتفاقاتی در مسابقات المپیک رقم خورد که باعث شد عکس‌های جالبی منتشر شود. عکس‌هایی که برخی از آنها ناراحت کننده و برخی خوش‌حال کننده و تعجب برانگیزاست.

مایکل فلپس، شناگر اسطوره‌ای آمریکا و پرافتخارترین ورزشکار تمام ادوار المپیک، بعد از پایان کار خود در رقابت‌های المپیک 2016، به صورت رسمی اعلام بازنشستگی کرد و بعد از برگزاری آخرین مسابقه خود در المپیک ریو، از دنیا حرفه‌ای ورزش کنار رفت. 

نیکول جانسون، پسر سه ماهه اش بومر و مادرش نیز در سالن با چشمان اشکبار آخرین لحظات حضور فلپس در دنیای حرفه ای را تماشا می کردند. 

 

فلپس

 

شاخرام جیاسوف با برتری مقابل رونیل ایگلسیاس کوبایی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بوکس سبک وزن المپیک 2016 ریو، به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد. 

 

بوکسور

 

یکی از اتفاق‌های جالب روز گذشته، خواستگاری  نامزد ورزشکار چینی در رقابت های شیرجه المپیک ریو بود.

هه ژی ورزشکار چینی که در لندن توانسته بود به مدال طلا برسد، اینبار مغلوب ورزشکار دیگری از کشور چین شد تا به مدال نقره بسنده کند. او روی سکوی مدالها در حالی که ناراحت بود، با نامزدش روبرو شد که یک حلقه و یک شاخه گل به او داد و از این ورزشکار جلوی چشم هواداران خواستگاری کرد که در نهایت با پاسخ مثبت ورزشکار چینی روبرو شد.

111111111111111

 

کد خبر : ۴۰۰۸۹۰