خبرگزاری کار ایران

نوروزیان: به تجربه کم خودم باختم

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۷۷۳

ملی پوش المپیکی تیراندازی کشورمان گفت: به تجربه کم خودم باختم واقعا شرایط روحی خوبی ندارم.

به گزارش ایلنا، پوریا نوروزیان بعد از حذف از مسابقات تیراندازی المپیک اظهار داشت: من به تجربه کم خودم باختم. واقعا شرایط روحی خوبی ندارم. مثل بقیه هم کمبود امکانات نداشتم. در تفنگ بادی مشکل فشنگ نداشتیم و همه تلاشم را انجام داده بودم تا جواب حمایت‌ها را بدهم اما خب المپیک است و استرس‌هایی دارد که فقط باید در المپیک باشید تا درک کنید.

وی افزود: امیدوارم مشکلات مربوط به حمایت از ورزشکاران در همه رشته‌ها و برای همه ورزشکاران یک بار برای همیشه حل شود. ابتدای صحبت‌هایم گفتم که از من حمایت‌های خوبی شد به خصوص در یک سال آخر که من با خیال راحت تمرین می‌کردم و مسابقه می‌دادم ولی باید نگاه به ورزشکاران، دچار یک دگرگونی اساسی بشود.

نوروزیان با اشاره به درپیش بودن مسابقات جهانی گفت: به محض بازگشت به ایران تمریناتم را شروع می‌کنم تا برای این مسابقات آماده شوم. من از حالا نگاهم به چهار سال آینده است و می‌خوام در توکیو با تجربه‌ای که از ریو دارم موفق شوم.

تیراندازان کشورمان در پایان گفت: برای اینکه در توکیو روی سکو باشم باید چهار سال فقط و فقط تمرین کنم و به دنبال حواشی این رشته نباشم. از هیچ فردی انتظاری ندارم و می‌خواهم خودم برای این سال‌ها برنامه‌ریزی کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز