خبرگزاری کار ایران

پیروزی تیم ملی والیبال برابر کوبا در دیدار تدارکاتی

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در شهر ریودوژانیرو موفق به شکست کوبا شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران که اردوی آماده سازی خود را پیش از شروع المپیک ریو در این شهر برگزار کرده است، در آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف کوبا رفت و برابر این تیم به برتری ۳ بر یک دست یافت.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، مهدی مرندی و مجتبی میرزاجانپور را به میدان فرستاد و در ادامه این دیدار تیم ایران از تمامی بازیکنان خود استفاده کرد.

تیم ملی والیبال ایران پیش از این نیز دو دیدار تدارکاتی دیگر با برزیل میزبان بازی های المپیک برگزار کرده بود که در هر دو مسابقه مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

تیم ملی والیبال کوبا یکی از حریفان ایران در دور مقدماتی المپیک است که دو تیم ۲۱ مردادماه به صورت رسمی برابر هم قرار می گیرند.

مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی های المپیک روز جمعه ۱۵ مردادماه برگزار می شود و بازی ها این دوره از ۱۶ مردادماه آغاز می شود. ملی پوشان والیبال ایران ساعت ۲۲:۳۵ روز ۱۷ مردادماه به وقت محلی(ساعت ۶:۰۵  دقیقه صبح روز ۱۸ مردادماه به وقت تهران) در نخستین مسابقه خود در بازی های المپیک به مصاف تیم ملی آرژانتین می روند.

 

کد خبر : ۳۹۷۱۸۹