خبرگزاری کار ایران

در بازی اول حق ما شکست نبود

بنگستون: جواب اعتماد گل‌محمدی را می‌دهم/ از اینکه دوباره در ایران بازی می‌کنم خوشحالم

مهاجم هندوراسی ذوب‌آهن اصفهان گفت: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا پاسخ اعتماد گل‌محمدی را بدهم.

جری بنگستون، مهاجم هندوراسی ذوب‌آهن به سوالات خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی مقابل سیاه‌جامگان، مصدومیت حدادی‌فر و ... پاسخ می‌دهد.

بازی مقابل سیاه‌جامگان چطور بود؟

بازی خوبی مقابل سیاه‌جامگان انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که از دست رفت و متاسفانه نتوانستیم امتیازی از این بازی کسب کنیم. تیم‌ها در هفته اول کار مشکلی دارند چرا که بدنسازی پرفشاری انجام داده‌اند و بدن بازیکنان خسته است که این روی کیفیت تیم‌ها اثرگذار است. البته حق ما در این بازی شکست نبود و اگر ما از فرصت‌هایی که داشتیم استفاده می‌کردیم در این بازی شکست نمی‌خوردیم.

در این بازی در ترکیب اصلی قرار نداشتی

سرمربی تیم تشخیص داد از اول بازی نکنم و  روی نیمکت باشم. من هم به نظر او احترام می‌گذارم. اما هر وقت بازی کنم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی به تو اعتقاد زیادی دارد

گل‌محمدی یکی از مربیان جوان و با دانش ایران است. او در دوران مربیگری خود افتخارات خوبی به دست آورده است و فصل پیش هم با ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی شد. یکی از دلایلی که ذوب‌آهن را انتخاب کردم حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت این تیم بود و خوشحالم که می‌شنوم او هم به من اعتماد دارد. امیدوارم در طول فصل بتوانم جواب اعتماد او را بدهم.

حدادی‌فر یکی از بازیکنان اصلی ذوب‌آهن مصدوم شد و نمی‌تواند تا پایان لیک بازی کند؛ چه نظری در این مورد داری؟

اتفاقات خیلی بدی بود و همه ما برای او متاسف هستیم. می‌دانم که حدادی‌فر بازیکن بسیار خوبی است و در چند سال اخیر تلاش‌ زیادی برای موفقیت ذوب‌آهن انجام داده‌ و جزو بازیکنان کلیدی تیم است. بازیکنان تیم از مصدومیت او ناراحت هستند. امیدوارم روند درمانی‌اش به خوبی انجام شود و زودتر بتواند به جمع ما برگردد.

چرا تیم ذوب‌آهن را انتخاب کردی؟

بعد از اینکه قراردادم با پرسپولیس تمام شد، با این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسیدم و از ایران رفتم. اما به محض اینکه پیشنهادی از ذوب‌‌آهن به دستم رسید با شناختی که از این تیم و لیگ ایران داشتم برگشتم و با ذوب‌آهن قرارداد امضا کردم. حالا هم از اینکه دوباره در ایران هستم و برای ذوب‌آهن بازی می‌کنم خوشحالم.

فکر می‌کنی ذوب‌آهن بتواند یکی از مدعیان لیگ شانزدهم باشد؟

ذوب‌آهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران است و قطعا کادرفنی و همه ما بازیکنان تیم با همه توان تلاش خواهیم کرد تا در این فصل نتایج خوبی کسب کنیم.

 

 

 

 

کد خبر : ۳۹۵۳۰۷