خبرگزاری کار ایران

احتمال فسخ قرارداد گولچ قوت گرفت

این‌طور که شنیده می‌شود صحبت های مقدماتی با گولچ برای فسخ قرارداد انجام شده و به زودی تصمیم نهایی در این خصوص گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنتونی گولچ مدافع استرالیایی - کروات پرسپولیس اولین بازیکن خارجی بود که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان پیوست اما هنوز کارت بازی او صادر نشده است.  پرسپولیسی ها تاخیر زیادی در پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن به باشگاه مولداوی داشتند و در نهایت به بهانه مشکلات بانکی و نرسیدن پول به کشور مقصد توانستند با ارائه مدارک رضایتنامه و ITC این بازیکن را دریافت کنند اما به نظر می رسد وی چندان در این باشگاه ماندنی نباشد.

این‌طور که شنیده می‌شود صحبت های مقدماتی با این بازیکن برای فسخ قرارداد انجام شده و به زودی تصمیم نهایی در این خصوص گرفته میشود. باید دید نظر گولچ که قراردادی ۲۵۰ هزار دلاری بسته و باشگاه مولداوی که رضایتنامه ۱۰۰ هزار دلاری را صادر کرده نسبت به این فسخ قرارداد چیست و حاضر می شوند بدون دریافت غرامت این قرارداد را فسخ کنند یا خیر. خبر رسمی این است که برانکو از نظر فنی از این بازیکن راضی نیست اما این که باشگاه می‌تواند قرارداد او را فسخ کند یا مجبور به نگه‌داشتن او خواهد شد هنوز مشخص نیست. 

 

کد خبر : ۳۹۵۰۸۱