خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ برتر فوتبال

سایپا 0-1 پرسپولیس؛ شروع خاکستری شاگردان برانکو با شکست طلسم نارنجی

تیم پرسپولیس لیگ برتر شانزدهم را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در نخستین هفته از لیگ برتر شانزدهم فوتبال ایران، امروز سه‌شنبه دو تیم سایپا و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با یک گل به سود شاگردان برانکو خاتمه یافت.

تک گل تیم خاکستری‌پوش پرسپولیس را در این بازی، کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 68 وارد دروازه تیم سایپا کرد تا به این ترتیب پرسپولیس بعد از دو فصل ناکامی برابر سایپا، با شکست این تیم فصل جدید فوتبال ایران را با پیروزی آغاز کند.

هفته اول لیگ شانزدهم، ساعت 20:45 ورزشگاه تختی تهران  تماشاگر: حدود 18 هزار نفر

داور: شاهین حاج بابایی       کمک ها: سجاد طوری، اسد حاج محمد

سایپا:

الساندرو، سیامک کوروشی، حامد شیری، سعید لطفی، آنتونی لوپز، ابراهیم صادقی (مسعود حسن زاده 59)، روزبه شاه علیدوست، امید خالدی، علی زینالی (علی قلی زاده 56)، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی 

سرمربی: حسین فرکی

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه(پلی یانسکی 85)، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه(مهدی طارمی 77)، فرشاد احمدزاده (احمد نوراللهی 73)، محسن مسلمان، وحید امیری و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

اخطار

فرشاد احمدزاده(43) - وحید امیری (73) از پرسپولیس

سعید لطفی (80) از سایپا

شرح گل

سایپا 0 پرسپولیس 1: (دقیقه 68، کمال کامیابی نیا): مختص شوت های غیرقابل مهار از شش قدم اینبار هم گلی دیدنی به ثمر رساند. پرتاب اوت از سوی وحید امیری با ضربه سر ماهینی در آستانه ورود به دروازه توسط  مدافع حریف بازگشت داده شد اما کامیابی نیا با شوتی غیرقابل مهار دروازه حریف را گشود.

 

کد خبر : ۳۹۴۸۰۹