خبرگزاری کار ایران

زرینچه در گفت‌وگو با ایلنا:

به جز صحنه گل حمله خطرناکی از استقلال ندیدم/ نورافکن خیلی خوب بازی کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است این تیم بدنسازی پرفشاری را پشت سر گذاشته است و به همین دلیل نتوانست عملکرد خوبی مقابل نفت تهران داشته باشد.

جواد زرینچه، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد عملکرد استقلال مقابل نفت تهران گفت: به جز گلی که استقلال زد موقعیت جدی از این تیم ندیدم. استقلال بیشتر قصد حفظ توپ را داشت و می‌خواست آرام آرام به  دروازه نفت تهران نزدیک شود که در این کار موفق نبود. استقلال می‌توانست موقعیت‌های مثل گل اول خلق کند اما توپ بیشتر در محدوده خط دفاعی استقلال در گردش بود.

او ادامه داد: بازیکنان استقلال سرحال نبودند و مشخص است بدنسازی پرفشاری را انجام داده‌اند. این مشکل رفته رفته برطرف می‌شود اما بهتر بود طوری بدنسازی شود که استقلال هفته‌های اول هم بتواند نتیجه بگیرد.

زرینچه در مورد عملکرد نفت تهران گفت: تیم نفت با اینکه دیر بسته شده است اما عملکرد خوبی داشت. نفت نیمه دوم رو به جلو بازی کرد و موقعیت‌های زیادی خلق کرد. مشخص بود بازیکنان نفت سر حال هستند چرا که بدنسازی خود را دیر شروع کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکنان این تیم مقابل نفت تهران چه کسانی بودند، گفت: نورافکن بازیکن بسیار خوبی است که مقابل نفت تهران هم عملکرد قابل قبولی داشت. به نظر من او می‌تواند یک خط جلوتر هم بازی کند، چرا که در خط دفاعی حبس شده است. جابر انصاری هم عملکرد خوبی داشت و نشان داد از آمادگی بالایی برخوردار است.

زرینچه در خصوص بازی هفته بعد استقلال مقابل استقلال خوزستان گفت: استقلال یک بازی سخت مقابل نفت تهران داشته است و طبیعی است که این خستگی در بازی بعدی این تیم اثرگذار باشد. باید منتظر باشیم تا استقلال به شرایط ایده‌آل بدنی برسد.

 

کد خبر : ۳۹۴۴۷۵