خبرگزاری کار ایران

انتقاد ملی‌پوش والیبال از لباس کاروان اعزامی به المپیک

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم که به مرحله فینال لیگ جهانی نرفتیم و فرصت ریکاوری و تمرین پیدا کردیم.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی در آستانه اعزام تیم ملی والیبال به برزیل برای شرکت در المپیک 2016 ریو اظهار داشت: 3 هفته تمرین خوب را پشت‌سر گذاشتیم و بازیکنان انگیزه زیادی دارند. تمرین این 3 هفته واقعاً امیدوار کننده بود.

مدافع وسط تیم ملی والیبال ادامه داد: اعتماد به نفس بازیکنان ما در لیگ جهانی خیلی پایین آمده بود و ما به سختی بازی می‌کردیم اما حالا شرایط ما کاملاً متفاوت است و با شرکت در اردوی برزیل به آمادگی ایده‌آل می‌رسیم.

موسوی گفت: المپیک بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان است که ما تجربه آن را نداریم. چیزهایی در مورد دهکده بازی‌ها شنیده‌ام ولی امیدوارم درگیر حاشیه‌ها نشویم و تمرکز ما فقط روی بازی‌ها باشد. ما باید بازی به بازی پیش برویم. هدف اولیه ما صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات است.

او در انتقاد از لباس رسمی کاروان ایران تصریح کرد: لباسی که طراحی شده و دیدیم در خور شخصیت یک ایرانی نیست و رنگ‌بندی و دوخت مناسبی ندارد. این لباس‌ها کار ایرانی‌ها هم نبوده چون طراحی و دوخت شرکت‌های ایرانی فوق‌‍العاده است. امیدوارم در این فرصت باقی‌مانده، تغییری در لباس کاروان ایجاد شود. 

موسوی گفت: المپیک با سایر مسابقات بین‌المللی متفاوت است. ولاسکو می‌گفت از 4 تیمی که به مرحله فینال لیگ جهانی رسیده‌اند فقط یکی به نیمه نهایی المپیک می‌رسد و من خوشحالم که به مرحله فینال لیگ جهانی نرفتیم و فرصت ریکاوری و تمرین پیدا کردیم.

او ادامه داد: آرژانتین حریف اول ما در المپیک است و من فکر می‌کنم راحت‌تر از لیگ جهانی تهران بتوانیم این تیم را شکست دهیم. خوشبختانه در والیبال به واسطه اسپانسرهای خوب، کمبودی احساس نشده است و من امیدوارم بتوانیم پاسخ این تدارکات خوب را بدهیم.

 

کد خبر : ۳۹۴۰۱۲