خبرگزاری کار ایران

مورینیو: آمادگی جسمانی زلاتان حیرت‌آور است

سرمربی منچستریونایتد معتقد است زلاتان از آمادگی جسمی و روحی شرایط بسیار خوبی دارد.

به گزارش ایلنا، مورینیو در تمجید از ابراهیموویچ 34 ساله که سابقه بازی در لیگ‌های بزرگ را دارد، گفت: بیاید روراست باشیم. ابراهیموویچ آدم بسیار ثروتمندی است. او در تمام دوران بازیگری‌اش پول درآورده و چیزهای زیادی برده است، پس وقتی چنین بازیکنی به سخت‌ترین لیگ دنیا می‌‌آید، دلیلش این است که احساس می‌کند که از عهده این کار برمی‌آید. وقتی شما احساس می‌کنید که از عهده کار برنمی‌آیید به آمریکا و چین می‌روید یا تصمیم می‌گیرید که یک فصل دیگر در لیگ فرانسه بمانید. پس این پسر می‌خواست که یک بار دیگر خودش را به چالش بکشد.

مورینیو ادامه داد: زمانی که به او گفتم من در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا قهرمان شدم و او نشده است و اینکه او در اسپانیا، ایتالیا و فرانسه قهرمانی دارد، گفت: من می‌خواهم بروم. من می‌خواهم قهرمانی در همه لیگ‌ها را داشته باشم. پس انگیزه او زیاد است و آمادگی جسمانی‌اش هم حیرت‌آور. از روز یکشنبه او برنامه خاصی را آغاز خواهد کرد، برنامه‌ای که قبل از پیوستنش به بازیکنان برای او آماده کرده بودیم. بنابراین او پنج روز زمان دارد.

آقای خاص با اشاره به سن ایبرا، گفت: اول از همه باید بگویم که او را خوب می‌شناسم. من همیشه فکر می‌کنم که سن فقط یک عدد در کارت‌های شناسایی ماست، اما هر بازیکن یک سن واقعی دارد. به نظرمن، سن واقعی یک بازیکن سنی نیست که در کارت شناسایی‌اش درج می‌شود. آن چیزی که در کارت شناسایی می‌بینید فقط یک تاریخ است که نشان می‌دهد شما در چه روزی متولد شده‌اید. سن واقعی شما را بدن‌تان، مغزتان و طرز تفکری که دارید نشان می‌دهد و ابراهیموویچ به نظر من بازیکنی جوان است و بدنی فوق‌العاده دارد. من انتظار دارم که او برای ما بازی‌های بسیار خوبی ارائه کند.

 

کد خبر : ۳۹۲۹۶۷