خبرگزاری کار ایران

چرا حاج‌صفی به استقلال نزدیکتر از سپاهان است؟

حاج‌صفی به منصوریان گفته است که تا پایان یورو منتظر پیشنهادات خارجی می‌ماند و سپس اگر پیشنهاد خوبی از اروپا نداشت بین سپاهان و استقلال یکی را انتخاب می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، منصوریان و بعضی از مدیران استقلال از توافق حاج‌صفی و استقلال خبر دادند. گفته می‌شود که این چپ پای ملی پوش قول داده است که اگر پیشنهاد خوب خارجی نداشت آبی پوش شود. تا جایی که استقلالی‌ها یک جای خالی در لیست خود باقی گذاشته اند.

حاج صفی که از تیم سابق خود یعنی سپاهان نیز پیشنهاد جدی دارد بین دو راهی مانده است که استقلالی شود یا به تیمی برگردد که مثل خانه‌اش است، اما گفته می‌شود او به استقلال نزدیکتر است.

یکی از دلایلی که احسان را به آبی‌پوش شدن نزدیکتر کرده است شرایط بد مالی باشگاه سپاهان است. اصفهانی‌ها با ویسی تیمی جوان و البته ارزان‌تر از فصل قبل بسته‌اند که نشان از این دارد که از بودجه باشگاه برای خرید بازیکن، کاسته شده است.

شاید دلیل دیگری که حاج‌صفی را به سمت استقلال سوق دهد حضور هم‌بازی های سابق و بعضی از دوستان نزدیکش در استقلال است. افرادی همچون امید ابراهیمی، خسرو حیدری، ووریا غفوری و آرش افشین. البته که خروج افرادی مثل عقیلی، کریمی، خلعتبری، گردان، احمدی و نویدکیا سپاهان را به تیمی تبدیل کرده است که برای حاج‌صفی غریب است و هم‌بازی‌های سابقش از این تیم جدا شده اند.

حاج صفی - ابراهیمی

دلیل بعدی نیز  شخص علیرضا منصوریان است که با احسان حاج‌صفی رابطه خوبی دارد و این بازیکن می‌تواند در کنار منصوریان با آرامش به کار خود ادامه دهد.

حاج‌صفی به منصوریان گفته است که تا پایان یورو منتظر پیشنهادات خارجی می‌ماند و سپس اگر پیشنهاد خوبی از اروپا نداشت بین سپاهان و استقلال یکی را انتخاب می‌کند بنابراین احتمالا تا پایان هفته آینده، این بازیکن تیم جدید خود را معرفی می‌کند.

کد خبر : ۳۸۷۱۲۰