خبرگزاری کار ایران

هدف تیم ملی نتیجه گرفتن در المپیک است

محمدی‌راد: این هفته غفور و قائمی را در اختیار نداریم

مربی تیم ملی والیبال می‌گوید: لوزانو در بازی‌های لیگ جهانی به دنبال یافتن ارنج مناسب برای نتیجه گرفتن در المپیک است.

رحمان محمدی‌راد، مربی تیم ملی والیبال در مورد بازی‌های لیگ جهانی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: دو هفته سخت را پشت‌سر گذاشتیم. به دلیل پرواز‌های طولانی بازیکنان تیم ملی نتوانستند مانند همیشه با کیفیت بازی کنند. ما بیش از صد ساعت پرواز داشتیم. خستگی‌ حاصله از بازی‌های انتخابی المپیک در دیدارهای لیگ جهانی هم همراه ما بود. اگر هفته اول این رقابت‌ها در ایران برگزار می‌شد می‌توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم و استراحت کافی داشته باشیم.

او ادامه می‌دهد: در سطح یک لیگ جهانی والیبال تیم‌های قدرتمندی حضور دارند که از بازیکنان با کیفیتی هم برخوردارند. ما همیشه در برابر این تیم‌ها به سختی پیروز می‌شدیم و همچنین با امتیاز نزدیک بازی را واگذار می‌کردیم. در این دو هفته اگر در بعضی از ست‌ها کمی شانس داشتیم این باخت‌های سنگین را متحمل نمی‌شدیم.

مربی تیم ملی والیبال در خصوص مصدومیت برخی از بازیکنان و افرادی که می‌توانند جایگزین آنها شوند خاطرنشان می‌کند: در دوره‌های گذشته هر تیم می‌توانست هجده بازیکن را برای شرکت در لیگ جهانی به مسئولان برگزاری مسابقات معرفی کند. ولی امسال دو سهمیه کاهش یافت و هر تیم می‌تواند شانزده بازیکن را همراه داشته باشد. به همین دلیل ما نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را به تیم ملی اضافه کنیم. در این هفته غفور و قائمی را در اختیار نخواهیم داشت. هدف تیم ملی نتیجه گرفتن در المپیک است و برای رسیدن به ارنج مناسب بازی‌های لیگ جهانی را انجام می‌دهیم.

محمدی‌راد به حضور پرشور هواداران تیم ملی والیبال در ورزشگاه آزادی اشاره می‌کند و می‌گوید: همواره بازی کردن در ورزشگاه آزادی برای ما خوش یمن بوده است. در دیدارهایی که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهیم کرد انرژی زیادی از هواداران به تیم تزریق می‌شود. این موضوع می‌تواند کمی از فشارهایی که بر اثر خستگی و عدم نتیجه گیری در دوهفته گذشته به تیم وارد شده است را کاهش دهد.

 

کد خبر : ۳۸۵۳۷۸